Support

Open search

Note 10 Inruilactie - Er worden geen 100€ afgetroken in de Winkelwagen?

Apprentice

Hallo, ongeacht welke telefoon ik wil ruilen, of mijn Huawei P20 of Galaxy S6, er zal geen 100 € in de winkelwagen worden afgetrokken. Ik heb het in verschillende browsers geprobeerd. Ik vind dat jammer, het is geadverteerd en dan werkt het niet? Samsung wat ben je aan het doen?

7 ANTWOORDEN 7
Superuser I
Superuser I
Hoi Eid,

Heb je al het toestel opgegeven tijdens het orderproces op samsung.com? Als je dat niet doet wordt die 100 euro niet berekend.
Explorer

Er lijkt iets niet goed te werken op de site. Als ik op https://www.samsung.com/nl/inruil/inruilen/ kijk, krijg ik bij een heleboel toestellen 0 euro extra inruil. Galaxy Note 4, Huawei P smart 2019, Nokia 5.1, Galaxy Note 9, Galaxy S10+... dus er lijkt inderdaad iets niet goed te werken.

Superuser II
Superuser II
Je moet het toestel selecteren en in de volgende stap aankoopdatum en winkel selecteren, daarna de promotie aanvinken van de Note 10. Dan komt er 100 euro bij! Net nog geprobeerd.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

2019-08-13_13-24-50.jpg

Ik zie helemaal geen optie om te kiezen voor de promotieactie...?

Superuser II
Superuser II
Je moet daar de datum invullen van aankoop van de Note 10. Niet je oude toestel.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Oh, duh, hahaha. Ja, zo werkt het wel! Het is niet echt heel duidelijk, je moet de gegevens van je oude telefoon invullen, en dan is de volgende vraag "Waar en wanneer heb je het product gekocht?"...

Superuser II
Superuser II
Klopt is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling!
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters