Support

Open search

L8P voldoet helaas aan mijn verwachting (inruilactie)

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Goedemorgen,

Na het lezen van alle teleurstellende inruilacties en zogenaamde beschadigde ingeleverde toestellen was ik er al bang voor, maar het het overkomt mij nu ook. Gelukkig heb ik circa 20 foto's van mij toestel gemaakt als bewijsvorming. Op deze foto's is 100% duidelijk te zien dat mijn scherm perfect werkt en onbeschadigd is. Het toestel is namelijk nog nooit zonder screenprotector geweest. Enige beschadiging aan het toestel is een klein "butsje" in het metalen frame. Ook dit is duidelijk op mijn foto's te zien. Ik heb het bedrijf L8P nu gevraagd mij foto's te verschaffen waarop MIJN toestel te zien is met een beschadigd of niet werkend scherm. Ik ben benieuwd waar ze mee komen en of er uberhaupt een reactie volgt.

Zoals ik al ergens had gelezen bevalt het mij niet dat wij als consument als leugenaar neer worden gezet. Ik weet precies wat de staat van mijn toestel was op moment van verzending. Ook weet ik hoe deze verstuurd is zodat het onmogelijk dat er tijdens transport wel iets beschadigd zou zijn.

Ik snap werkelijk waar niet dat een bedrijf als Samsung zich nog steeds beroept op het bedrijf L8P na alle klachten. Typ op dit forum maar eens het woord "inruilactie" en begin maar te lezen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Bob,

Ik heb net ook in je andere topic gereageerd: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-Note10-Note10/L8P-voldoet-helaas-aan-mijn-verwachting-inr...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Hoi Bob,

Ik heb net ook in je andere topic gereageerd: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-Note10-Note10/L8P-voldoet-helaas-aan-mijn-verwachting-inr...

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters