Support

Open search

Inruilactie Note10(+): minder toestellen beschikbaar voor inruilactie

New Member

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag ben ik een nieuwe eigenaar geworden van mijn Galaxy Note10+. Over het toestel heb ik niets te klagen, maar over de inruilactie heb ik wel mijn vraagtekens.

Toen het bekend werd dat de Note10 met een inruilactie kwam, besloot ik even om te kijken wat de vergoedingen zijn voor de beschikbare toestellen. Ik zag dat de Galaxy S3 (ja, echt een "klassieker") bij de deelnemende toestellen stond, en omdat ik deze nog ergens in een ladekastje had liggen vond ik het wel de moeite waard om deze aan te melden voor de inruilactie. De vergoeding die was berekend was: €0,- voor het toestel en €100,- extra inruil. Ik kwam dus in aanmerking voor de inruilbonus. Omdat ik een pre-order bij mijn provider heb geplaatst, kon ik een mailtje krijgen zodra ik dit toestel zou kunnen aanmelden.

Gister heb ik geprobeerd om mij hiervoor te registreren. Maar blijkbaar is de lijst sinds vrijdag ineens ingekort en is het oudste toestel in de Galaxy S-serie ineens de Galaxy S6! De lijst waar ik eerst uit kon kiezen lijkt nu wel gehalveerd.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en een berichtje gestuurd via Facebook. Via de telefoon kreeg ik het antwoord dat ik "dit niet goed heb gezien" en via Facebook zouden zij "het uitzoeken voor mij". Echter heb ik hier geen antwoord op gekregen. Ook zijn dit twee verschillende antwoorden waar ik niets mee kan.

Niet alleen ik, maar ook andere trotste eigenaren van de Note10, zijn hier tegenaan gelopen (zie topic op Tweakers).

Ik vind het vreemd dat Samsung hier niet duidelijk in is waarom de lijst ingekort is. Deze inruilactie heeft mede ervoor gezorgd dat ik het toestel heb besteld. Graag ontvang ik reactie hierop, waar het mij met name om gaat waarom de lijst zo ingekort is. Alvast bedankt voor de reactie.

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Hoi,

de S3 staat er gewoon tussen hoor?

https://www.samsung.com/nl/inruil/inruilen/
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Maar bijvoorbeeld de Iphone 5 die er vorige week nog wel stond is nu weg... Het oudste toestel is nu de 5s.

Nick Moderator
Moderator

Alle toestellen die vallen onder de '0-euro norm' (volgens onze lijst) zijn verwijderd uit de lijst, in plaats hiervan zijn de 'modernere' toestellen qua prijs flink gestegen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

Dat wil zeggen dat ik mijn iPhone 5 niet meer kan inruilen, terwijl ik de telefoon wel heb besteld in de verwachting dat ik 100 euro inruil zou krijgen? Dat lijkt me toch niet de bedoeling, dat Samsung iemand korting in het vooruitzicht stelt, diegene een Note 10 koopt met die verwachting, en op het moment dat diegene klaar is om die korting te innen, je ineens zonder melding 'lekker puh, je krijgt toch geen korting!' krijgt?

Superuser II
Superuser II

@9038815  schreef:

Dat wil zeggen dat ik mijn iPhone 5 niet meer kan inruilen, terwijl ik de telefoon wel heb besteld in de verwachting dat ik 100 euro inruil zou krijgen? Dat lijkt me toch niet de bedoeling, dat Samsung iemand korting in het vooruitzicht stelt, diegene een Note 10 koopt met die verwachting, en op het moment dat diegene klaar is om die korting te innen, je ineens zonder melding 'lekker puh, je krijgt toch geen korting!' krijgt?

Als je kiest voor Galaxy overig hoef je geen toestel in te leveren en krijg je toch de 100 euro korting! Dus kies daar maar voor dan heb je tenminste je korting. Succes.

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters