Support

Open search

Inruil actie note10+

OPGELOST
First Poster

Beste, 

Ik had mijn S8 opgestuurd voor de actie van mijn Note 10+. de aangegeven waarde was 258 euro. het toestel gewist en mooi in zijn doosje opgestuurd (doosje van mijn samsung s8+ zelf nog) toestel was in zeer goede staat. geen barst in het scherm nog krassen.  ook alle papieren netjes onder in het doosje bij toegevoed. 

Vandaag krijg ik een mail met een voorstel van maar 124 euro.. das een te groot verschil met wat aangegeven was (134 eur) 
Reden zijn: 

Is het scherm werkend en onbeschadigd?  Nee

Zijn alle wachtwoorden en gebruikersaccounts uitgeschakeld ? Heb je alle gegevens gewist? Nee   

Wat kan ik doen om dit recht te zetten. want ik weet goed dat alles wel was zoals het hoorde volgende de actie voorwaarden ? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Tuner111,

Zou je een screenshot van de mail kunnen doorsturen via een privébericht?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
3 ANTWOORDEN 3
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Tuner111,

Zou je een screenshot van de mail kunnen doorsturen via een privébericht?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ik heb hier precies hetzelfde.

Telefoon samsung s8+ in nieuwstaat volledig onbeschadigd scherm die perfect werkte opgestuurd in origineel doosje en die verpakt in een doosje met kranten zodat er zo min mogelijk fout kon met vervoer.

mijn telefoon is onderzocht door loop (l8p) en daar wordt geconstateerd dat ik een niet werkend/beschadigd scherm zou hebben en is mijn telefoon 110euro minder waard.

Ik heb al 18.80 euro betaald voor verzekerd verzenden en als ik de opdracht zou annuleren zou me dat nog eens 25 euro kosten en de extra 100 kom ik dan ook niet meer voor in aanmerking.

Fijne aktie zo samsung.

Navigator
@moderators:
Wat doet l8p precies met die terug gestuurde telefoons?
Indien deze terug gaan naar Samsung zelf dan moet via de imei code gecontroleerd kunnen worden of er echt iets aan de schermen mankeerd of dat er sprake is van oplichting.
In geval van bewezen oplichting kan er vervolgens strafrechtelijk worden opgetreden.
Top Posters