Support

Open search

Inruil actie note 10+

First Poster

Ik heb al eerder wat gepost. Nu staat erbij dat het probleem opgelost is. Dit is alles behalve waar. Ik heb een Samsung Galaxy s8 opgestuurd staat ook bij de order id . Ik zou 236 euro terug krijgen . Ik heb nu 136 euro ontvangen en moet nog 100 euro krijgen.  Nu heb ik ineens volgens jullie een tab 6 opgestuurd? Ik heb nog nooit een tab 6 gehad en er staat ook op papier dat ik een s8 heb opgestuurd!!! Eerst krijg ik te horen aan de telefoon dat er iets fout is gegaan. Dan via hier dat er een storing is en dat alles goed is ontvangen en ik geduld moet hebben en nu heb ik ineens een tab 6 opgestuurd!!! Mensen ik werk zelf in een telecom winkel.  Ik weet wel wat ik opstuur! Ik wil gewoon mijn 100 euro waar ik recht op heb! Neem anders contact op met loop dan weet je dat ik een s8 heb opgestuurd!! Wat gaan we er nu aan doen om dit op te lossen?? 

9 ANTWOORDEN 9
Superuser II
Superuser II

Hey @Maaike1208,

Ik heb net in je andere topic welke als opgelost is gemarkeerd ook gereageerd en zal die reactie hier ook neerzetten voor de volledigheid:

"Bruce zegt niet dat je een Tab S6 hebt opgestuurd, maar dat je je hebt geregistreerd voor de promotie die gold op de Tab S6 en dus niet voor de promotie die gold op de Note10, aangezien deze dus al lang afgelopen was toen je je Note kocht. Extra inruilwaardes gelden alleen binnen de promotieperiode voor het model waarvoor je registreert. De periode voor de Note10 was verstreken, je registreerde je dus voor een Tab S6 waar op dat moment wel 100 euro inruilwaarde op zat, wat daarom ook op je bevestiging staat. Maar zoals je zelf al aaangeeft heb je helemaal nooit een Tab S6 gehad en daarom dus ook geen recht op de 100 euro extra inruilwaarde."

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Hier zie je nogmaals de actie die toen gold! Zoals je ziet heb ik de s8 opgestuurd en me dus NIET geregistreerd of iets dergelijks voor een tab! Ik heb een s8 telefoon opgestuurd . Screenshot_20191204-220039_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20191204-220208_Samsung Internet.jpg

20191203_151953.jpg

Community Manager

Je ziet het al duidelijk staan op de foto, dus het klopt wat ik eerder aangaf. De actie loopt tot en met 22 augustus.

Je hebt jouw toestel op 20 september gekocht, dus je hebt geen recht op de 100 euro extra inruilwaarde. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Screenshot_20191205-112153_Samsung Internet.jpg

Kennen jullie je eigen actie niet? Je moest alles voor 22 september ingeleverd hebben en dat heb ik dus gedaan zie hierboven?  En nog krijg ik geen antwoord op mijn vraag waarom er dan akkoord is gegeven voor 236 euro.. en niet 136 euro. Ik heb 20 septmber dat toestel gekocht en alles moest voor 22 september aangeleverd worden wat ik gedaan heb . 

First Poster

Als je een pre order had gedaan dan mocht je meedoen aan die actie. En de pre order heb ik 19 augustus gedaan! Dat toestel is uitgeleverd op 20 september inderdaad omdat samsung leverings problemen had met de aura glow ! De pre order is dus binnen de tijd gedaan en dat was toen de voorwaarde. 

First Poster

Hoe kan je een toestel al voor 20 augustus aanschaffen als ie nog niet of amper uit is? Het was een pre order toen.. en dat moest voor 20 augustus gebeuren wat in mijn geval gebeurd is. 

First Poster

Screenshot_20191205-114545_Drive.jpg

Screenshot_20191205-114809_WhatsApp.jpg

Screenshot_20191205-114857_Samsung Internet.jpg

Is dit nu voldoende bewijs dat ik recht heb op dIe 100 euro????? 

Community Manager

@Maaike1208, kun je mij een screenshot van jouw pre-order bewijs sturen via een privébericht? Dan ga ik er nog eens naar laten kijken.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
Pre order bon is verzonden in privé bericht. Ik hoop snel wat van je te vernemen.
Mvg..maaike
Top Posters