Support

Open search

Samsung onthult de nieuwe Galaxy! Ben jij erbij?

Community Manager

Al jaren lang verlegt Samsung de grenzen van de mobiele telefoon. En dat mag gevierd worden. Hoe? Met de onthulling van de nieuwste Galaxy!

Pionieren
Twintig jaar geleden zag Samsung al het potentieel van de mobiele telefoon. In 1999 lanceerden we namelijk al de TV Phone: entertainment in de palm van je hand. Ondertussen bracht de Samsung B600, met een ingebouwde 10 pixel camera, hoogwaardige fotografie samen met de mobiele telefoon. Er was een duidelijk doel ontstaan: mobiele mogelijkheden uitbreiden tot creatieve oplossingen. Met nadruk op het verbeteren van de gebruikerservaring. Voordat men überhaupt van het begrip 'smartwatch' had gehoord, hadden ontwikkelaars bij Samsung al een 'horlogetelefoon' ontworpen om je productiviteit onderweg te verbeteren.

Samsung B600.pngSamsung B600

Industry firsts

Wat volgde was een reeks van zogeheten 'industry firsts'. Te beginnen met de eerste Galaxy S. Deze zat vol met de beste technologie. Hiermee creëerde Samsung de blauwdruk voor een mobiele ervaring die het dagelijks leven verrijkt en vereenvoudigt. Daarna bracht de Galaxy S-serie met de Edge, Infinity en (opvouwbare) Infinity Flex Displays ook vernieuwende displays tot leven voor de ultieme, ononderbroken kijkervaring. Maar ook de ontwikkeling van een geheel nieuwe mobiele categorie met de Galaxy Note, inclusief de iconische S Pen, vloeide voort uit de Galaxy S-serie.

Mobile Evolution.jpg

Galaxy: The Next Chapter
Het ecosysteem van de Galaxy groeide in elke stap mee in de manier waarop het verbonden leven een realiteit werd. Er ontstonden functionaliteiten die de Galaxy als Samsung’s vlaggenschip definiëren: Samsung Knox, Samsung Pay en talloze andere diensten en mogelijkheden die van een Galaxy, een Galaxy maakten. Wat de toekomst brengen gaat, laat nog even op zich wachten. Maar dat die toekomst nabij is, moge duidelijk zijn…

Samsung_Unpacked_2019.jpg

Unpacked event

Samsung richt zich vol overgave op de toekomst van de Galaxy en op het ontwikkelen van technologieën en doorbraken die het mobiele landschap zullen blijven transformeren. Het volgende hoofdstuk voor de Galaxy begint spoedig... Op 20 februari, om 20:00 uur sharp zal de nieuwe Samsung Galaxy tijdens het Unpacked Event in San Francisco, worden onthuld. Pre-registreer je via deze link om de livestream op Samsung.com te volgen en mis geen seconde van deze spectaculaire onthulling.

1 Opmerking
Superuser I
Superuser I

Ik zal de stream volgen, ik vindt het altijd super cool om een Samsung release te zien en tja - Samsung maakt simpelweg de beste telefoons op de markt die ook nog eens veilig zijn.  

Heel stiekem had ik mij via die link al aangemeld.