Support

Open search

Ontvang tot €50 korting op schermreparaties via Samsung Members!

Superuser II
Superuser II

bannerschermnl.png

Ontvang tot €50 korting op schermreparaties.

Je hebt nog 1 week! Als Samsung Member krijg je van 3 tot en met 30 september 2018 korting op je schermreparatie. Je voordeel is €10 bij de J-serie, €25 bij de A-serie en zelfs €50 bij de S-serie en Note-serie!

Inclusief nieuwe batterij. 

Als we dan toch je toestel openmaken, vervangen we meteen je batterij. Is die ook weer als nieuw.

Je Galaxy blijft 100% Samsung.

We repareren altijd volgens de hoogste kwaliteitsnormen, met originele Samsungonderdelen. Was je Galaxy water- en stofbestendig, dan wordt hij weer water- en stofbestendig volgens IP68. Je behoudt de fabrieksgarantie.

Zo werkt het:

Download de voucher-code in de Samsung Members app en verzilver die via de Samsung Ophaalservice of onze Samsung Service Centers in Amsterdam of Rotterdam. Nog geen member? Download de app en meld je aan!

De kortingsactie is geldig voor de volgende smartphone modellen:

Tableschermreparatie.png

Voor meer informatie zie: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/schermreparatie/

44 Opmerkingen
First Poster

Geldt dit ook voor reparatie van de glazen achterkant van de S8?

Superuser II
Superuser II
Nee, dat is geen scherm Henry..
Apprentice

Vanochtend wilde ik gebruik maken van deze actie. Helaas is het mij niet gelukt om de voucher te verzilveren, aangezien ik in heel het proces daar geen mogelijkheid voor had/kreeg. 

First Poster

Mooie actie! Ook reparatie van achterkant zou helemaal top zijn. 

Superuser II
Superuser II

Hoi @Naomidegroen, heb je wel de voucher kunnen bemachtigen?

1 Ga naar www.samsung.com/nl/ophaalservice.

2 Klik op 'Afspraak maken'.
3 Voer alle gegevens in: toestel, klacht (kapot scherm), toestel info en adres gegevens.
4 Kies een geschikt moment voor het ophalen van je toestel.
5 In de laatste stap vul je de vouchercode in, "Klik op Ik heb een Vouchercode".
6 Je toestel wordt opgehaald op het afgesproken moment en locatie. Ook ontvang je een prijsopgave met de korting er al in verwerkt.
7 Ontvang je Samsung smartphone gerepareerd terug. Ook je batterij is weer als nieuw!

Knipsel.JPG
Apprentice

ik heb wel de voucher kunnen downloaden via de app. Maar eenmaal bij de laatste stap kon ik niks invullen of extra info op schrijven. Ik heb trouwens ook nergens aan kunnen geven hoe ik wil betalen... 

Superuser II
Superuser II
Hoi Naomi, heb je het via deze link gedaan: http://www.samsung.com/nl/ophaalservice
Ik heb het net geprobeerd, en zo ook bovenstaande screenshot genomen. Misschien kan je telefonisch even contact opnemen zodat je de stappen samen met iemand van Samsung doorloopt.
Apprentice

hoi @Rohit, 

ik heb inderdaad gebruik gemaakt van die link. Helaas kan ik die stappen niet nogmaals doorlopen, omdat ik de aanvraag al had bevestigd. Ik weet denk ik zelf al waarom ik de voucher niet kon verzilveren en dat is omdat het gaat om een gebarsten display en dat zit helaas niet in de garantie. Nou vind ik het wel heel raar dat er volop reclame wordt gemaakt over 50 euro korting op SCHERMREPARATIES, maar daar zit dus niet de schermreparatie voor gebarsten displays bij.. Het zou fijn geweest zijn als ik dit had geweten, want dan had ik mijn telefoon wel ergens anders laten maken en niet voor samsung die nu dus 295 euro ervoor vraagt.. 
Ik heb ook al meerdere malen contact gemaakt via Facebook Messenger, maar ik krijg daar helaas geen reactie van. 

Superuser II
Superuser II

Hoi @Naomidegroen, je hebt het mis. Een barst in een scherm valt ook onder schermreparatie.. Dus de korting geldt ook voor jou! Je hebt wel gelijk over dat het niet in garantie valt.. Dit moet je in het begin ook meteen aangeven als er gevraagd word wat het probleem is. Neem anders telefonisch even contact op en leg het verhaal voor. En ook zonder korting doe je er goed aan om hem bij Samsung te laten repareren, want je behoud je garantie en waterdichtheid daarna! Als je dit ergens anders laat repareren heb je geen garantie meer en waterdichtheid is maar nog de vraag hoe die dan is..

Superuser I
Superuser I
Mooie actie zeg! Ik zorg alleen een beetje te goed voor mijn telefoon om er van gebruik te kunnen maken
First Poster

Hey Naomi

Bij mij gebeurt er exact hetzelfde, als ik ze op facebook contacteer na heel mijn verhaal uit te leggen krijg ik dit:

Deze kun je invullen als je, je toestel aanmeldt voor reparatie."

Toch wel leuk dat ze een actie adverteren zonder een optie te geven om de korting te claimen toch? En elke keer als je zegt dat de optie er niet is blijven ze maar zeggen dat deze er wel is ipv dit gewoon voor de klanten op te lossen, heb al zelfs mijn reparatie nr doorgegeven.

Ik raad je aan om hetzelfde als mij te doen, als de ophaaldienst morgen komt geef ik gewoon mijn telefoon niet mee tot dat ik een bevestiging krijg dat ik de 50 euro korting krijg.

Superuser II
Superuser II

Ik heb het zelf geprobeerd en die optie komt er gewoon bij! Dus jullie kiezen toch ergens de verkeerde stap... In het begin geef je aan dat je scherm schade hebt.

First Poster

Ik denk dat ik al begrijp wat er hier gaande is, ik zie dat jij bij betaling de optie iDeal krijgt. Wel, dat hebben wij hier in Belgie niet, dus ik denk dat het feit dat ik uit Belgie kom hier een grote rol in speelt.

First Poster

Want als wij onze reparatie aanmaken krijgen wij dit gewoon op het einde

Dus geen betaling ofzo, er staat gewoon 0 euro en als ik op bevestig druk is de reparatie aangemaakt.
bd2453efc625da61b28dc42fac5576f4.png

Apprentice

Ik had inderdaad aan het bij de laatste stap 0 euro om te betalen en het enige wat ik kon doen was bevestigen of terug gaan. Ik heb het zelfs nog geprobeerd met een andere telefoon en ook daar was dit het geval. Ik denk dat het toch komt omdat ze niet weten wat de prijs is als het gaat om een schade die niet onder de garantie valt. En daarom heb je op het moment van de aanvraag ook niks te maken met de werkelijke prijs. 

Maar ik heb nu dus telefonisch contact gemaakt en ik krijg nu uiteindelijk toch de 50 euro korting, alles wordt nu verwerkt. Dus voor diegene die dit probleem ook ervaren, bel even naar de klantenservice, die kunnen het dan verder oplossen!

Apprentice

Even een update.

Voor de mensen die heel graag gebruik wilden maken van de 50 euro korting. Als het niet lukt om tijdens de aanvraag de voucher te verzilveren, vergeet het dan ook maar. Zoals sommige misschien al hebben gelezen lukte het mij niet en een medewerker heeft het echt zo goed mogelijk geprobeerd om het op te lossen, door wel die 50 euro korting erop te krijgen. Maar als je dat laat doen kan je verwachten dat je telefoon nog eens 5 dagen kwijt bent (Vanwege goedkeuring, verwerking en natuurlijk de reparatie). Dus vraag je jezelf dan even af of het die 50 euro korting waard is als je daardoor je telefoon pas na een week of meer terug kan verwachten. 

Superuser II
Superuser II

Als 50 euro niks voor je is dan hoef je sowieso al niet moeite te doen om korting te krijgen.. Als je zelf iets verkeerds doet wat jij in ieder geval hebt gedaan dan is het helaas even wat meer moeite want er hebben er al heel wat succesvol aangemeld voor de korting dus andere mensen lukt het gewoon. Ik hoop dat jij snel je toestel terug hebt en er weer van kan genieten! Oh en een tip: vaak ben je verzekerd voor schade aan je eigen spullen middels een inboedelverzekering of een extra verzekering. Veel mensen weten dit niet.

Apprentice

UHHHH..

ik doe toch echt niets verkeerd hoor. Ik heb namelijk ook gehoord van de klantenservice dat er echt heel veel mensen in dezelfde situatie zitten zoals ik. En hoe kan ik het fout doen als ik gewoon het programma volg.. Ik heb het daarna zelfs nog meerdere malen geprobeerd en dan anders en ook dan kan ik nog geen voucher verzilveren. Dus als jij kan vertellen wat ik en al die andere mensen fout doen, dan zijn we denk ik eindelijk op het punt dat ik in 4 dagen een beetje geholpen ben. 

Nick Moderator
Moderator

Je kunt bij de aanmelding een issue kiezen die in principe binnen garantie valt, bijvoorbeeld: display > display valt uit. Bij het IMEI invullen kun je dan kiezen voor binnen- of buiten garantie. Indien je hier buiten garantie selecteert krijg je aan het eind van het proces de optie een voucher toe te voegen. Momenteel, wanneer je aangeeft dat je display gebarsten is, komt deze optie niet tevoorschijn. We zijn bezig dit op te lossen.

Superuser II
Superuser II
Tot dit niet is opgelost zou ik als je de moeite niet wilt doen om contact op te nemen etc even een dagdeel kiezen waar je voor moet betalen (2.95 ofzo) dan kan je namelijk wel de vouchercode invoeren. Maar ik hoop dat ze dit z.s.m. oplossen!
First Poster

Beste mensen, mocht iemande zijn of haar voucher code niet gebruiken, dan zou ik deze heel graag over willen nemen. Ik had deze code ook via de app, alles prima doorlopen, voucher in kunnen vullen, maar bij het doen van een betaling via ideal liep het mis. De app van de rabobank startte niet op, en daardoor was ik genoodzaakt alles opnieuw in te vullen. Geen enkel probleem, echter toen ik de vouchercode opnieuw wilde invoeren, kreeg ik een foutmelding dat de code al gebruikt was. Niet dus, maar doordat de 1e poging niet was afgerond, stond de code wel al lgeregistreerd.

Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice, echter de afdeling die hier over ging was er niet en men zou me terug bellen. Nadat dit na 3 dagen nog niet gebeurt was, heb ik zelf weer contact opgenomen. Na alle afdelingen wel 2x aan de lijn gehad te hebben ( want niemand wist precies wie hier nu actie op moest ondernemen) , kon men me nog niet helpen, want de betreffende afdeling had nog geen reactie gegeven. Ik zou gebeld worden. Je snapt het al, weer geen reactie. Dus toen maar via messenger een berichtje, na 2 dagen de vraag of het al was opgelost. Nee dus! Nadat ik aangaf dat ik graag een nieuwe code zou willen, heeft ze dit door gegeven bij de betreffende afdeling met de vraag dit met spoed te doen. Spoed lijkt niet te bestaan bij Samsung, want nu een paar dagen verder en nog niets. Ik heb zelf gisteren weer contact gehad met Samsung, maar weer het bekende kastje naar de muur verhaal, er bleek zelfs geen enkel incident gerapporteerd te zijn, dus kon ik tot 3x toe mijn verhaal vertellen. Ik zou vandaag terug gebeld worden, maar je kunt het vast raden, ook dat is niet gebeurt. Het enige wat ik wil is graag een nieuwe code, zodat mijn telefoon gerepareerd kan worden. Dat lijkt me echt niet zo moeilijk en ik denk ook niet dat er 4 afdelingen voor verantwoordelijk zouden moeten zijn. Inmiddels als ik al mijn telefoontjes bij elkaar optel, heb ik meer dan anderhalf uur in de wacht gehangen en vraag ik me af of ik ondertussen al niet voor meer dan 50 euro verbeld heb... zucht.... lang verhaal dus kort.... als je 'm niet wilt gebruiken, dan neem ik je code heel graag over. Thanks!

First Poster
Vanochtend via messenger dan eindelijk een nieuwe code ontvangen 🎉🎉🎉 toestel wordt morgen opgehaald!
Superuser II
Superuser II
Top gelukkig is het goed opgelost!!
First Poster

Helaas heb ik een soortgelijke situatie gehad.

Dacht ook wat een goede actie todat ik de prijsopgave kreeg en de promotiekorting miste.

Dus maar bellen met de klantenservice.

Helaas was ik mn promotiecode vergeten en kon de klantenservice niets doen aan de prijs zonder deze code.

Enfijn een dag later de code via een backup toch gevonden en maar weer bellen met de klantenservice.

Gelukkig was mijn eerder melding keurig beschreven en hoefde ik alleen mijn code maar te geven en......

moest ik even wachten want  ze moest nog wat navragen aan een collega.

Na enkele minuten gewacht te hebben vertelde deze dat mijn toestel en schade NIET voor deze promotie in aanmerking kwan!!!

Ik zij dat het scherm toch echt stuk was. Nee vertelde ze de gehele module moet vervangen worden anders kom je NIET  in aanmerking voor de korting.

Dus ik nogmaals gekeken op de website maar daar staat NIETS over module of whatever..

Zo jammer van mijn tijd en geld. Ben dus zwaar teleulegesteld in Samsung en de K-actie!!!

Superuser II
Superuser II
Heb je een id voor me zodat ik het kan laten nakijken?
First Poster

Wat of welke ID bedoel je?

Superuser II
Superuser II
Als je een reparatie aanmeld krijg een id of een nummer. Die zoek ik.
First Poster

Oke,

dit heb ik gekregen als RMA nr.: iRMADRSA15647505

is dat genoeg?

Superuser II
Superuser II
Top, ik ga het even voor je navragen hoe het precies zit!
First Poster

Goede actie van Samsung.  Actie geldig ook tot 30 september dus dat gaat lukken. Helaas....

Blijkt dat de de locaties Amsterdam en Rotterdam gewoon weken volgeboekt zitten. Onderstaand plaatje is van maandag de 17e. Een ander officeel service center in Haarlem, 50km verderop, maar boeken op de 18e. Maar daar geldt deze actie niet meneer.  

Kan ik mijn rekening van 259Euro ook indienen om hiervoor in aanmerking te komen?

Snap dat het alternatief is om hem op te laten halen. Dan ben je een aantal dagen de telefoon kwijt. 

Waarom niet gewoon 50 euro korting op een reparatie in ieder oficieel servicecenter?  Smartphone is perfect maar deze actie niet! :(

•   Modelnummer : SM-G950FZSAPHN   Klachtomschrijving : Scherm gebarsten   Gereserveerde tijd : 19/09/2018 om 11u00   Naam van het Samsung Premium Support Center : PQRS Haarlem

Schermafbeelding 2018-09-22 om 2.21.55 PM.pngAmsterdam en Rotterdam zitten vol

First Poster

Goede actie van Samsung.  Actie geldig ook tot 30 september dus dat gaat lukken. Helaas....

Blijkt dat de de locaties Amsterdam en Rotterdam gewoon weken volgeboekt zitten. Onderstaand plaatje is van maandag de 17e. Een ander officeel service center in Haarlem, 50km verderop, maar boeken op de 18e. Maar daar geldt deze actie niet meneer.  

Kan ik mijn rekening van 259Euro ook indienen om hiervoor in aanmerking te komen?

Snap dat het alternatief is om hem op te laten halen. Dan ben je een aantal dagen de telefoon kwijt. 

Waarom niet gewoon 50 euro korting op een reparatie in ieder oficieel servicecenter?  Smartphone is perfect maar deze actie niet! :(

•   Modelnummer : SM-G950FZSAPHN   Klachtomschrijving : Scherm gebarsten   Gereserveerde tijd : 19/09/2018 om 11u00   Naam van het Samsung Premium Support Center : PQRS Haarlem

Superuser II
Superuser II

Helaas is dat niet mogelijk, zoals bijna alle acties zijn er altijd voorwaarden. Dit zijn nu eenmaal de voorwaarden van deze actie. Dus enige optie voor je is toch laten ophalen.. Ik zou het zeker doen als het mijn toestel zou zijn.

First Poster

Hey hoi,

Wat een slechte en onklantvriendelijke klantenservice . Ik word gewoon uitgemaakt voor liegen. Woensdag gebeld ivm schade aan scherm. Dit omdat op messinger niet meer werd gereageerd (24 uur later pas een reactie) En hoe dat met die korting werkt. Nooit iets gezegd over code aanvragen, ging gewoon automatisch. Nu krijg ik mijn prijsopgave zonder de korting. Bel ik opnieuw de klanteservice, krijg ik een erg onvriendelijke dame die mij gewoon voor leugenaar uitmaakt! Weet zeker dat haar collega het heeft gezegd maar kan niet zien of ik heb gebeld, kan geen klacht indienen dan alleen dat zij het noteerd. Ze kan niets voor mij doen omdat het reparatie verzoek al is gedaan. Nogmaals ik lieg want haar collega moet het gezegd hebben..... Echt zo slecht dit. Heeft iemand hier de oplossing hoe ik dit kan oplossen, waar ik een officiele klacht kan indienen. Want dit kan natuurlijk niet!

Superuser II
Superuser II

Klinkt allemaal wel erg raar. Ik kan jou 100% garanderen dat niemand jou voor leugenaar uitmaakt. Maar goed als je de voorwaarden leest dan weet je precies wat je moet doen en hoe je een reparatie verzoek moet indienen met de vouchercode. Als je dit niet doet dan is het niet raar dat je geen korting krijgt. Heb je een id voor me dan kan ik het even laten uitzoeken en dan kom ik er z.s.m. op terug.

First Poster

Haha, knap van je dat jij me dat kunt garanderen terwijl je het gesprek niet hebt gevolgd. Maar blijkbaar is dat de training die jullie krijgen. Als ik contact opneem omdat ik het graag mondeling uitgelegd krijg mag ik er toch vanuit gaan dat ik de juist info krijg? Het gaat om een blauwe s7 edge IMEI 357973089346545

Hopelijk kun jij meer betekenen dan de Messengerfunctie, ook daar vanmorgen contact mee gehad. Maar midden in het gesprek terwijl zij aan het uitzoeken was, kreeg ik ook daar ruim een half uur geen reactie terug. Met als conclusie dat mw aan het luchen was. Nu begrijp ik dat je moet eten maar dat had ze ook even kunnen aangeven ivp mij bijna een uur later te laten weten dat ze het blijkbaar naar collega's had uitgezet. Dus uitzoeken is geen antwoord geven maar doorzetten en vervolgens eerst even gaan pauzeren. Echt een hele vreemde manier van klantvriendelijkheid bij Samsung....

First Poster

Oh ja en op de helft van mijn vragen heb ik dus nog steeds geen antwoord op gekregen

Nick Moderator
Moderator

Heb je een klantnummer  van de conversatie? Ook graag jouw naam, waarmee je contact hebt gehad via Facebook Messenger. Dan kan ik alles erbij pakken en kijken wat er gedaan is tot dusver. 

First Poster

Ik heb geen klantnummer, geen idee hoe of waar ik die dan had moeten krijgen ook. Wat ik voor je heb zijn de gegevens van de opdracht:

Reparatienummer: iRMADRSA15675903 
IMEI nummer: 357973089346545 
Product: Samsung Galaxy S7 Edge G935F 
Accessoires: Batterij 
Operator: NL (MVNO) - Tele2 
Klacht(en)1: Fysieke schade / valschade 

Daarbij heb ik gisteren uiteindelij via messeninger dan te horen gekregen dat ik via haar (Rachel) een klacht mag indienen. Maar nogal vreemd dat dit ook het antwoord aan de telefoon was vd week, als je dus over de persoon zelf een klacht hebt mag je die bij diegene zelf indienen?! 

Ook ga ik er vanuit dat de spoedreparatie waarvoor ik had betaald, welke niet binnen 24 uur wat retour gezonden ik dan ook gewoon nog retour ga krijgen. Net dus als de 50 euro korting waar ik via de eerste collega gewoon recht op had. Graag hoor ik van je of jij in ieder geval wel dit weet op te lossen. Al met al zeer zwaar teleurstellend hoe de klantvriendelijk Samsung tot op heden is.....

Nick Moderator
Moderator

Ik zie dat er al een dossier is aangemaakt en dat de desbetreffende afdeling dit gaat oppakken. Je zult het dus even moeten afwachten, maar er komt een antwoord aan. 

First Poster

Helaas ben ik drie dagen te laat om met de actie mee te doen. Het scherm van mijn Galaxy S8+ dient vervangen te worden (laten vallen, glas stuk). Is het nog mogelijk om met de actie mee te doen? Voor mijn S8+ scheelt dat toch 50 Eur! Kan er anders gezegd worden wanneer een dergelijke actie gepland staat?

Anders moet ik toch naar een ander bedrijf dat het glas van mijn S8+ kan laten maken. Bv. De Telefoondokter rekent €100 voor het maken van het scherm (zonder batterij vervanging). Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar Samsung, ondanks de prijs van €225. Maar de €275 die Samsung zonder korting rekent vind ik dan net te duur.

Superuser II
Superuser II

Helaas te laat dan, voorwaarden zijn er niet voor niets en de actie is afgelopen. Jij kunt ook niet plannen wanneer je het toestel laat vallen toch? Dus denk niet dat het aankondigen veel nut heeft. Dit soort acties worden intern besproken en online gezet en reclame gemaakt overal. Hou anders Samsung.nl altijd in de gaten

Over je huidige reparatie kan ik alleen zeggen dat ik je aanraad om het toch bij Samsung te laten doen, je garantie vervalt namelijk als je het ergens anders laat doen. Dus dat zou ook zonde zijn! Kan je hem niet opgeven bij je inboedelverzekering? Veel mensen zijn daar namelijk gewoon standaard voor verzekerd..

Nick Moderator
Moderator

De reden van het prijsverschil is vaak dat er bij één alleen het scherm (glas) vervangen wordt en dat er bij ons de hele module vervangen wordt. Bij alleen het glas zal de prijs dus lager uitvallen. Daarnaast kan ik geen datum geven dan een mogelijk nieuwe actie die misschien ooit of misschien nooit gaat komen. Dus dat wordt aardig lastig.

First Poster
Bedankt Nick en Rohit voor jullie reacties. Bij mijn inboedelverzekering heb ik helaas te maken met een Eigen Risico (Van 150 eur). Ik ga er over nadenken wat ik ga doen.
Superuser II
Superuser II

Ik zou het dan zeker doen voor 150 euro.. Behoud van garantie dus daar heb je sowieso veel aan...