Support

Open search

Meet the next-level power: Samsung onthult drie Galaxy innovaties

Community Manager

#DoWhatYouCant zit in ons DNA. Daarom maken we innovaties die je helpen het beste uit het leven te halen. Ontdek hoe we ook dit jaar weer onze grenzen hebben verlegd en nieuwe producten lanceren die je de meest naadloos verbonden ervaring tot nu toe bieden. Connect met onze allernieuwste Galaxy innovaties. De gebundelde krachten van deze drie nieuwe producten zorgen ervoor dat je leven next-level wordt.

Note10.png

Galaxy Note10: Premium design & prestatie

De kracht van de Samsung Galaxy Note10 zit hem in de uitzonderlijke prestaties, het strakke design, de enorme productiviteit en de ongekende hoeveelheid creatieve features. Voor het eerst is de Note10 in twee formaten te verkrijgen. Ga voor een optimale prestatie van de Note+ met het grootste Note scherm van maar liefst 6.8-inch! Of kies voor een supergemakkelijk 6.3-inch formaat. Welke variant je ook kiest, je krijgt het meest slanke Note model tot nu toe.

De Galaxy Note was altijd al een ware power-smartphone, gekozen door krachtige gebruikers. Met de S-Pen beweeg je, zoals je gewend bent, gemakkelijk over het FHD+ scherm van de Note10 of het WQHD+ scherm van de Note10+. Maar laat je ook verrassen door de nieuwste functies op de S Pen. Zo verandert de intelligente S Pen bijvoorbeeld jouw notities automatisch en heel efficiënt in tekst.

De Note10 zorgt voor een ongeëvenaarde gaming-ervaring met het haarscherpe Cinematic Infinity Display. Natuurlijk onafgebroken dankzij de langste batterijduur tot nu toe en de superfast charge functie (25W - 45W) die ervoor zorgt dat je Note10 in no time volledig is opgeladen. Met een geheugen dat wel tot 1TB uit te breiden is, kun je eindeloos blijven gamen.

Miljoenen gebruikers wereldwijd laten zich inspireren en ontwikkelen nieuwe passies met hun Note. Ze ontdekken meer van hun eigen creativiteit. Ga bijvoorbeeld zelf aan de slag met de meerdere camera’s op de Note10, die je nu ook helpen om heel makkelijk en snel zelf video’s te editen. Met de ingebouwde DepthVision camera is het nu mogelijk om een 3d scan te maken en zo je smartphone nog beter te beschermen.

MEER WETEN? BEKIJK HIER DE SAMSUNG GALAXY NOTE10 OF PRAAT MEE IN ONZE NOTE10 SECTIE

Galaxy_TabS6_BlueTablet_Explore_1440_750.png

Galaxy Tab S6: Productiviteit

Met de nieuwste Galaxy S6 Tab kun je die oude pc voorgoed de deur uitdoen. Deze tablet is jouw ultieme multitasking assistent die je niet alleen op je werk beter helpt te presteren, maar ook thuis maximaal van de nodige games, muziek en series laat genieten.

De Tab zorgt voor een nieuwe gaming-ervaring door de geavanceerde combi van graphics, perfect geluid en software tools. Het 10.5 inch super AMOLED-display zorgt daarnaast voor een meeslepende beleving, alsof je er zelf midden in zit. Wil je er nog meer uithalen? In de DeX modus sluit je met 1 handeling je Galaxy Tab aan op het Book Cover toetsenbord om zo tot die vertrouwde pc-ervaring te komen. Met een houder voor de S Pen, een vernieuwd toetsenbord en een touchpad tilt het echter jouw pc-ervaring naar een hoger level.

De nieuwe slanke (5,7 mm) en lichte (420 g) Samsung Galaxy Tab presenteert voor het allereerst een dual camera in een tablet met brede en ultra brede groothoeklens. Zo wordt je telefoon zelfs bijna overbodig en schiet je altijd de beste foto’s.

MEER WETEN? BEKIJK HIER DE GALAXY TAB S6

WatchActive2_Single_Black_1440_750.png

Galaxy Watch Active 2: Maatwerk

Verheug je op deze gloednieuwe vederlichte smartwatch die maar liefst 19 gram lichter is geworden in vergelijking met zijn voorganger. Nog steeds helpt de smartwatch je met jouw optimale gezondheid en healthy levensstijl via functies om stress te verminderen, slaap te verbeteren en sportprestaties bij te houden, nu zelfs voor zwemmers. Gebruik de Watch om je camera of muziek te bedienen zonder je telefoon tevoorschijn te halen. Ben jij de ultieme sportfanaat? Kies dan voor de aluminium uitvoering met sportband. Wil je juist een smartwatch die in je alledaagse leven past? Dan is de stainless steel uitvoering met leren band echt wat voor jou. Met de volledig nieuwe personalisatie functie past de Watch zich daarnaast probleemloos aan jouw outfit aan!

Welke gloednieuwe Galaxy innovatie ga jij binnenkort bezitten?  Deel het met ons hieronder!

2 Opmerkingen
Superuser II
Superuser II

Aantal mooie dingen maar toch jammer dat er wat belangrijke functies uitgehaald zijn.. 

Superuser I
Superuser I

Op het eerste gezicht lijkt de Note 10(+) hartstikke tof, ik hou alleen wel mijn mening nog voor me tot dat ik de specsheet zie  De afwezigheid baart mij enigszins zorgen. 

Dat en de combinatie dat de "geruchten" waren dat de specificaties niet zo super zouden zijn. 

Dat gezegd te hebben, super toffe nieuwe features zijn uitgebracht en zoals @Rohit zegt zijn er helaas ook features weg gegaan. Tot dat ik de specsheets heb gezien kan ik het toestel als techneut nog niet aanraden, maar de eerste indruk is zeker goed 

Hetzelfde puntje kritiek is er ook voor de Tab, niet dat daar negatieve geruchten over zijn maar de specsheet ontbreekt in dit geval ook. 

Oftewel: Ziet er goed uit op het eerste gezicht, maar eerst zien dan geloven  Mijn uiteindelijke mening kan ik nog niet vormen dankzij afwezigheid van kritische informatie. Mijn aankoopadvies gaat vooralsnog naar de Note 9 en de S10/S10+ tot dat alle gegevens boven water zijn. 

Edit: 

Dankzij Kevin een Specsheet gevonden:

https://news.samsung.com/nl/samsung-introduceert-de-nieuwe-galaxy-note10-ontworpen-om-passies-tot-le...

Nu ben ik vrij positief Prima toestel!  Leuk voor op m'n verlanglijstje