Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Community Newsroom

Blijf up to date met nieuws en tips rondom Samsung, je favoriete producten en Community events

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Maak kennis met de nieuwe krachtpatser: de Galaxy Note9!

Nick
MegaStar
Opties

Er is weer een jaartje voorbij, dus hoog tijd voor de nieuwe Note! Maar dan is de vraag natuurlijk: “wat kan er nog verbeterd worden aan de Note8, niets toch?” Goeie vraag (al zeg ik het zelf), de Note8 is al extreem goed, maar ditmaal is er nog eens goed gekeken naar de hardware. Wat konden we allemaal verbeteren om het toestel - en misschien zelfs vooral - de prestaties te verbeteren?

 

Ocean Blue_180529_sm_n960f_galaxynote9_l30_blue_180529_RGB (1).png

 

Hardware

Het belangrijkste is natuurlijk dat je dag en nacht op je toestel wil kunnen vertrouwen. Je wil geen zorgen maken dat je telefoon leeg raakt precies op het moment dat jij hem nodig hebt. De oplossing is “simpel”, een grotere batterij. Zo kun je bijvoorbeeld nóg langer gamen zonder oplader, met een 4000mAh batterij. Ja, je leest het goed, een 4000mAh batterij! Zo een grote batterij zat er nog nooit in een Galaxy-vlaggenschip. Ga dus maar lekker op de bank zitten, start Fortnite op en geniet van een onverwacht lange screen-on time!

 

Samsung_Fortnite_Drop_Horizontal_white.png

 

Daarnaast zijn er nog wat grote stappen gemaakt. Zo zit er in het toestel 6gb tot 8gb aan RAM-geheugen, want wie er nou niet een nog soepelere gaming- en multitaskervaring? Ook is de chipset verbeterd, zo kun je er vol voor gaan! Om de smartphone te koelen, bevat de Galaxy Note9 een Water Carbon Cooling systeem dat Samsung zelf ontwikkelde.

 

Je zult nooit zonder opslag zitten, met standaard 128gb opslag zit je altijd goed, en dit is zelfs uit te breiden tot 512gb. En als je ‘m toch vol weet te krijgen, dan kun je een SD-kaart plaatsen tot 512gb; zo kun je van bijna één Terabyte aan opslag gaan genieten!

  

Samsung S-Pen

De S-Pen heeft ook verbeteringen ontvangen. Wat ooit begon als een tool voor schrijven en tekenen is inmiddels uitgegroeid tot veel meer dan dat. Zo kun je nu via Bluetooth Low Energy de telefoon op afstand besturen. Bijvoorbeeld: dubbel klik op de knop om de Camera te openen, dubbel klik nogmaals om naar de selfiecamera te gaan en klik daarna één keer om een foto te maken (perfect voor die gezellige groepsfoto’s). Via Instellingen zijn de shortcuts volledig customizable en kunnen ook third-party apps hier gebruik van maken.

 

Samsung DeX

Voorheen had je voor DeX een DeX pad of DeX Station nodig, dit hoeft niet meer! Omdat de Note9 zo’n extreem goeie koeling heeft hebben wij DeX ingebouwd in het toestel. Bijna alle USB-C tot HDMI-adapters bieden nu dus de functie jouw mobiel als pc te gebruiken. Je kunt ondertussen gewoon nog het toestel gebruiken en via de adapter of via Bluetooth een muis en toetsenbord aansluiten. Er zal ook nog een officiële adapter op onze website beschikbaar komen, maar deze laat nog eventjes op zich wachten.

 

Note9 DeX.png

 

Wil je meer weten over de Note9, kijk dan op onze website of praat mee op de Community!

25 Opmerkingen
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi ding maar voor mij te weinig nieuwtjes om van de Note 8 over te stappen! Ik wacht op de Note 10!
XiPHiAS
First Poster
Opties

Wil ik eindelijk m'n Note4 upgraden naar de Note9 512GB, werkt de hele pre-order pagina niet. Lekker is dat. :serious-face-with-symbols-covering-mouth:

Nick
MegaStar
Opties
Klopt, @XiPHiAS. We zijn er hard mee bezig alles weer werkzaam te krijgen! Houd het in de gaten. geen zorgen, de pre-orders eindigen gelukkig niet vandaag :smiling-face:
XiPHiAS
First Poster
Opties
Is te hopen, zal niet de eerste keer zijn dat iets na 2 dagen niet meer beschikbaar is, of opeens maand later komt omdat er teveel pre-orders zijn. (Zeg niet dat dat hier was, Apple 😉 )
Maar het blijft gewoon bok irritant, en als je de klantenservice belt dan weten ze van niks, "hij doet het gewoon hoor". Zucht.
Nick
MegaStar
Opties

Hij werkt nu wel weer even bij mij (Google Chrome). Zie hier de link.

XiPHiAS
First Poster
Opties

Toch niet helemaal.
Vanmorgen kon je nog een gratis accessoire kiezen, nu niet meer, maar goed. Pre-order gedaan en betaald.
Geen bevestigings mail, geen bestelling in bestel geschiedenig, wel €1249,- van me rekening. Wat nu?

Nick
MegaStar
Opties
Kun je mij privé jouw gegevens sturen, @XiPHiAS? Dan kan ik jouw registratie zoeken. Of heb je alles ondertussen al binnen?
XiPHiAS
First Poster
Opties

Hoi Nick, inmiddels wel bevestiging. Alleen niks over de pre-order gift meer te zien.

En de site is wederom sinds ik hem vrijdag heb kunnen pre-orderen offline. Deed het even een half uur en toen was het weer over.

Nick
MegaStar
Opties
De website ben ik van op de hoogte ... helaas. Bedoel je de inruilactie? Heb je een toestel gekozen voor het inruilen?
XiPHiAS
First Poster
Opties
Nee, toen ik vrijdag om 7:00 een poging deed voor pre-order toen kon ik een gratis accessoire kiezen om mee te bestellen. Helaas ging de site toen bij het betalen offline. Een latere poging het zelfde. Toen de site in de avond even online was kon je geen gratis accessoire meer kiezen.
XiPHiAS
First Poster
Opties
Nog een toevoeging, toen ik 's middags samsung support belde met de vraag of ik de telefoon gewoon bij CoolBlue kon bestellen en dan toch via Samsung de gift krijgen werdt me verteld dat ik die alleen via de Samsung pre-order site zou krijgen.
Nick
MegaStar
Opties

Ik denk dat je deze notificatie bedoelt:

 

accessoires.PNG

 

Dit is niet een gratis accessoire, gewoon een reminder dat je deze erbij kunt bestellen. De inruilactie is de enige actie die bij ons loopt. Coolblue zou dus ook 'gewoon' kunnen, als je de bestelling niet bij ons wilt plaatsen. 

XiPHiAS
First Poster
Opties

Nee, de inruilactie kan overal.

Vrijdag morgen toen ik een pre-order wilde doen dan koos je je telefoon, zij je toevoegen aan winkelwagen en dan kreeg je een pop-up met zoek een gratis accessoire uit. Gedaan, en dan wil je verder en dan kreeg je een (lelijke) gateway error. Een aantal uren later kreeg je een maintainance pagina te zien en inmiddels al 4 dagen de website unavailable melding.

Toen ik vrijdag belde en ik vroeg of ik de telefoon ook ergens anders zou kunnen bestellen en dan alsnog via Samsung de pre-order gift (accessoire) zou kunnen claimen werdt mij verteld dat die actie alleen via de Samsung site is, die dus al sinds aankondigin niet of nauwelijks functioneert.

XiPHiAS
First Poster
Opties

Inderdaad een soortgelijk scherm, alleen met tekst kies hier als dank een accessoire uit oid en de prijzen €0,00.

Screenshot van mijn basket van vrijdag ochtend.Screenshot Samsung 20180810.jpg

 

 

Dit is ook door Samsung support bevestigd.

BruceH
Community Manager
Opties

Wat staat er op de factuur?

XiPHiAS
First Poster
Opties

Niks, aangezien de site er uit vloog toen ik wilde betalen en daarna 3 dagen niet beschikbaar was.

BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het voor je nagevraagd en blijkbaar ging het om een fout op de website, vandaar dat het ook is aangepast.

 

Aan schrijffouten en vergissingen van Samsung kunnen geen rechten worden ontleend.

Svmsung92
Journeyman
Opties

Wanneer is de blauwe Note 9 met gele S Pen van 512 GB intern geheugen en 8 GB RAM verkrijgbaar in Nederland? Ik zie dat die in Duitsland al te pre-orderen is.

BruceH
Community Manager
Opties

Alleen de zwarte variant komt in 512GB uit, dus die is niet te bestellen in de Benelux.

Svmsung92
Journeyman
Opties

Oké, bedankt voor de reactie. Wel heel erg jammer, want alleen in die combinatie zou ik de Note 9 willen kopen. Ik ga opzoek naar iets anders. Bedankt :thumbs-up-sign-emoji-modifier-fitzpatrick-type:

BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem. Succes bij het vinden van een ander toestel dat bij je past. Of toch eens bij de Duitse collega's een kijkje nemen.

XiPHiAS
First Poster
Opties
Dat dacht ik ook, maar toen ik Samsung belde over het bestel probleem werd de accessoire actie bevestigd en werd me aangeraden een screenshot te maken. Op de vraag of ik gezien de problemen met de samsung site de Note 9 ergens anders zou kunnen pre-orderen en dan later toch de accessoire bij Samsung te claimen werd gezegt dat die actie alleen geld als ik hem bij Samsung zou pre-orderen.

Dus de interne communicatie over lopende acties gaat lekker daar. Het is dus niet alleen een schrijffout maar de fout wordt ook nog eens meermalen bevestigd. Als die actie er niet was dan had ik hem ook niet bij Samsung gepre-ordered.
BruceH
Community Manager
Opties

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, maar ik kan er niets anders van maken helaas. Je kunt de order altijd nog annuleren, alhoewel dat wel erg jammer zou zijn!

XiPHiAS
First Poster
Opties

Tjah, dan zit er idd niks anders op dan de order te annuleren. Klanten trekken met een aanbieding die er niet is is niet zo netjes. Gelukkig kan ik van de provisie die ik bij andere winkels krijg wel een accessoire er bij uitzoeken. Had het alleen deze keer liever bij Samsung zelf gedaan, maar dat doen we dus nooit meer.

Tim
GrandMaster
Opties

@Kroetje heb je een registratienummer voor mij? Dan kijk ik even in onze systemen voor je!