Support

Open search

Het liken en markeren van oplossingen op de Samsung Community

Nick Moderator
Moderator

Op de Community zijn er twee manieren om een reactie/oplossing uit te lichten: door middel van likes en het markeren van oplossingen.

oplossingenlike.png

Likes zijn bedoeld om goede reacties uit te lichten, zodat deze voor andere gebruikers opvallen. Ook zullen berichten met de meeste likes op onze hoofdpagina te vinden zijn onder het kopje ‘Meeste Likes’ en op productpagina’s rechts onder het kopje: ‘Top Posters’. Stel: je ziet een goeie, grappige of inhoudelijk nuttige reactie, vergeet dan niet een like te geven!

Indien je een topic met een (vaak technische) vraag aanmaakt, dan is het erg handig goed gebruik te maken van het knopje ‘markeer als oplossing’; dit is te vinden onder ieder bericht. Markeer als oplossing is alleen beschikbaar voor posters van het topic en moderators. Het markeren als oplossing maakt het visueel voor andere gebruikers dat er een oplossing is geboden op jouw vraag. Je hoeft het topic niets eens te openen om te zien of er een oplossing is, dit kun je namelijk ook zien door middel van het groene vinkje naast de titel van het topic.

oplossingen.jpg

Om onze Community overzichtelijk te houden en als blijk van waardering, vergeet geen like te geven of iets te markeren als oplossing!

3 Opmerkingen
Superuser I
Superuser I

Mooie Handleiding Nick, 

Ik geef nog wel een stukje advies mee: Stel dat je feedback hebt (Vragen en/of suggesties) dan raad ik het aan om het aan te geven. Op deze manier wordt Samsung nóg beter  

First Poster
IK WACHT NOG STEEDS OP CASHBACK VAN AUGUSTUS WIE HEEFT DIT OOK VOOR HET IS EEN s 9 via facebook zenden ze me naar een andere site allemaal bedrog
Superuser I
Superuser I

Vervelend om te horen, heb je op de website de cashback aangevraagd? Zo ja - Heb je een referentienummer  

Zo nee: Als de actie nog open is kan je het alsnog aanvragen. Anders ben je helaas te laat. 

Naar welke website wordt gelinkt als ik vragen mag.

(Ps. Die capslock werkt over het algemeen niet zo goed en met vragen in capslock wordt je over het algemeen net een tikje minder serieus genomen. Natuurlijk zal er iemand naar gaan kijken maar dit is een stukje advies voor de volgende keer Ik kon het zelf even niet laten om een spiegel voor te houden door zelf capslock te gebruiken - Niks persoonlijks aan. ) ). 

Edit 04-Jan-2019: Capslock in de eerste zin van mezelf ongedaan gemaakt gezien het lastiger is om te lezen, komt ook iets vriendelijker over op deze manier