Support

Open search

Gebruik een originele Samsung charger: nu met 25% korting!

BruceH Moderator
Moderator

Veilig en verstandig je Samsung telefoon opladen, doe je door altijd je toestel te koppelen aan een  originele én passende Samsung charger. Hiermee voorkom je riskante situaties. Samsung spoort aan tot opladen zonder gevaar en beloont je met een korting van maar liefst 25% op de aankoop van je nieuwste Samsung charger via onze e-shop.

galaxy-s9_accessories_charge.png

Niets fijner dan overal en áltijd een volledig opgeladen Samsung telefoon binnen handbereik te hebben. Of in ieder geval de mogelijkheid tot opladen: in je auto, op je werkplek, op de bank en misschien wel naast je bed. En daarom heb je meer dan één oplader in huis. Wel zo praktisch, want gemak dient de mens.

Goedkope alternatieven?

De goedkope alternatieven laten zich lastig van de originele opladers onderscheiden. Heel verraderlijk zit het probleem dan ook aan de binnenkant van het apparaatje. De gebruikte materialen van de onveilige varianten zijn eerder ontvankelijk voor oververhitting en kortsluiting met soms dramatische situaties tot gevolg.

Degelijk en betrouwbaar

De chargers van Samsung zijn degelijk en betrouwbaar omdat Samsung hoge kwaliteitsnormen stelt aan de vervaardiging van de opladers. De kabels worden daarom voorzien van stevig gevlochten bedrading en de stekkers bestaan uit hoog kwalitatieve materialen. Gebruik dus altijd een originele Samsung charger. Je laadt niet alleen veilig je telefoon op, maar ook razendsnel!

Zoek je naar tips rondom het onderhouden van je oplader, lees dan hier meer.  

nl-feature-fast-charging-without-the-wiring-122270518.jpg

Korting op nieuwe Samsung chargers

Omdat goed gedrag beloond wordt, krijg je met de code ‘samsung25’ tot 30 juni 2019 maar liefst 25% korting op de aanschaf van originele Samsung chargers of andere accessoires voor je smartphone (maximaal drie items per persoon). Ga snel naar onze e-shop voor Nederland of België!

1 Opmerking
Superuser I
Superuser I

Ik heb zelf zo'n ding en ik ben hartstikke tevreden, kan niet mopperen  

#Aanrader

Overigens raad ik af om goedkope kabels en laders van onbekende merken aan te schaffen, zeker als ze van aliexpress kwaliteit zijn Met een beetje pech heb je eentje die je telefoon sloopt.