Support

Open search

onscherpe foto's NX30 camera

Highlighted
OPGELOST
New Member

Ik heb sinds bijna 2 jaar de NX30 camerabody met 28-200mm lens. Ik krijg echter als het maar iets dnker wordt geen scherpe foto's Focussering werkt niet (goed) iemand hier ervarng mee?????

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Helping Hand

Hoi Berryvanhaaren,

Omdat Samsung gestopt is met camera's, is het lastig om hier ondersteuning op te bieden. Vanuit mijn eigen leken-kennis zou ik zeggen dat je kunt spelen met de ISO-waardes en de sluitertijd. Je kunt ook even kijken onder het kopje "hoe diafragma, sluitertijd en ISO-waarde de belichting beïnvloeden" in de handleiding.

Hopelijk heb je hier iets aan en anders hoop ik dat hier op het forum nog camera-experts aanwezig zijn!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
1 ANTWOORD 1
Helping Hand

Hoi Berryvanhaaren,

Omdat Samsung gestopt is met camera's, is het lastig om hier ondersteuning op te bieden. Vanuit mijn eigen leken-kennis zou ik zeggen dat je kunt spelen met de ISO-waardes en de sluitertijd. Je kunt ook even kijken onder het kopje "hoe diafragma, sluitertijd en ISO-waarde de belichting beïnvloeden" in de handleiding.

Hopelijk heb je hier iets aan en anders hoop ik dat hier op het forum nog camera-experts aanwezig zijn!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
Top Posters