Support

Open search

laptop modelNP530U3C - A09NL anti theft blokkering van Intel geactiveerd

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

De Laptop is van mijn dochter maar die heeft een nieuwe

deze laptop is een tijd niet gebruikt nu start ik hem op en komt met een blokering van 'Intel' anti theft tech.

kan kiezen uit 2 mogelijkheden

1 user password

2 server token password

beide passwords heb ik niet!

hoe kom ik verder?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

bedankt voor je snelle antwoord

De laptop is gelukkig wat oud en er is per abuis een glas water overheen gegaan

het toetsenbord deed het al niet meer, maar accepteerde wel een extern toetsenbord vandaar dat we hem nog konden gebruiken, nu was het al een aantal maanden niet gebruikt en zette ik hem vanmiddag aan en kreeg de melding

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Kun je een foto maken van de melding? Anders toch je dochter even vragen om alle wachtwoorden uit te proberen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

20190215_180400.jpghierbij een foto van de melding

Superuser II
Superuser II
Hij zegt Platform Attack Detected. Dat wil meestal zeggen dat je moederbord misschien defect is of dat er misschien een klep geforceerd is aan de onderkant ofzo.. misschien aanmelden voor reparatie als die niet zo heel oud is?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

bedankt voor je snelle antwoord

De laptop is gelukkig wat oud en er is per abuis een glas water overheen gegaan

het toetsenbord deed het al niet meer, maar accepteerde wel een extern toetsenbord vandaar dat we hem nog konden gebruiken, nu was het al een aantal maanden niet gebruikt en zette ik hem vanmiddag aan en kreeg de melding

Superuser II
Superuser II
Ja zie je dan was dat het inderdaad! Fijn weekend.
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters