Support

Open search

V-nand ssd evo 970 1TB crash 100%

OPGELOST
New Member

Bij het installiseren van een clean windows, bios update, speciale drivers van samsung en hun magic tool voor de firmware blijft de schijf crashen. Uit disk scans lijkt er geen enkele fout te zijn.

De crash komt voor bij het opstaren van een game/downloaden van bestanden/.. Hier springt de schijf na een onbepaalde tijd even naar 100% waardoor de crash komt. Als ik op tijd de game kan afsluiten, kan ik niets meer op de schijf bewerken & krijg ik een BSOD 'critical process died'. Bij het idle surfen op internet blijft dit stabiel. Gpu drivers zijn ook niet het probleem.

Heel vreemd aangezien mijn evo 960 250GB geen enke probleem geeft bij het gamen/downloaden van bestanden. Ook na een clone van 250GB naar de nieuwe 1TB blijft dit crashen. 

Ik ben jammer genoeg ten einde raad en zou graag nog wat tips willen. Als deze niet werken, retourneer ik graag het product als deffect.

Mijn setup:

I7-6700k

ASUS Z170 PRO GAMING

16GB Crutial ram

GTX 1080Ti

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Community Manager

Hi @MathieuLey,

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice: 088-9090100

Kies dan voor optie 1 -> optie 6.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Community Manager

Hi @MathieuLey,

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice: 088-9090100

Kies dan voor optie 1 -> optie 6.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Top Posters