Support

Open search

Samsung laptop niet te koppelen met tv :-(

Highlighted
Apprentice

Hallo allemaal,

ik probeer al dagen mijn Samsung laptop (3np300e5a-a03) met sinds kort W10 er op, via een hdmi kabel te koppelen aan onze Sony tv (RE450). Destijds met W7 was zo gepiept, maar nu lukt het niet.

De tv 'ziet of vind' de laptop niet. Enkele drivers op de laptop in W10 kunnen updaten, maar ook dat werkte niet.

Via de laptop/W10 aan het zoeken en proberen geweest, ook niet gelukt.

Heeft iemand tips/suggesties voor mij?

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Heeft je laptop de juiste videokaart drivers? Is hij wel geschikt voor windows 10? Anders de drivers even opzoeken op de site van Samsung. Windows toets + P tegelijk indrukken brengt een schermpje naar voren om je apparaat te dupliceren of uit te breiden of alleen het 2e scherm te laten zien. Misschien ook voor de zekerheid een andere HDMI kabel proberen?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Fijn ndat je wilt helpen

Via een programma alle drivers laten checken en er konden er 11 worden ge-update, dus gedaan. Heeft niet geholpen.

Op de site van Samsung mijn laptop opgezocht, wel gevonden maar geen invulling v.w.b. updates en/of drivers.

Andere hdmi-kabel al eerder geprobeerd, ook niets helaas.

[quote]Windows toets + P tegelijk indrukken brengt een schermpje naar voren om je apparaat te dupliceren of uit te breiden of alleen het 2e scherm te laten zien.[/quote]

Nog niet geprobeerd, ga ik dus nog doen.

Top Posters