Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23B550VS Menuprobleem

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2019 03:53 PM)
372 Weergaven
Nick999
Student
Opties

Hallo,

 

Ik heb een S23B550VS monitor die op zich goed werkt. Maar de monitor heeft het probleem dat na een tijdje gebruik (soms 1 dag soms 1 week) de menu functies als het ware verschuiven of door elkaar gaan zitten.

 

 

De aan/uit key is de meest rechtse op de monitor. Maar na een of meer dagen werkt deze ineens niet meer en moet ik op de meest linkse knop (normaal gesproken de "menu" key) drukken om de monitor aan of uit te schakelen. Ook springt hij dan van de standaard hdmi ingang af en start bv op op een analoge input met de melding "no signal"

 

verder werkt de monitor dan, na opnieuw kiezen van hdmi ingang, normaal en ook de overige knoppen werken normaal.

Uitschakelen via de aan/uit werkt dan ook niet, dat moet wederom met de menu knop.

 

Wat dan helpt is de 12 volt stekker eruit halen en 30 sec wachten. Daarna werken alle knoppen weer zoals het hoort.

 

Aangezien het best wel lastig is omdat je op die momenten niet langer in het instellingsmenu kan, ben ik benieuwd of anderen dit al eens hebben meegemaakt. Ik heb al gezocht naar iets van een firmware update maar kan dat voor dit model niet vinden.

Ook een factory reset heeft het probleem nuiet verholpen.

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Wauw, dat is inderdaad een apart verhaal ... Ik heb het even bekeken, maar zie ook niet zo 1-2-3 een oplossing. Het is zo te zien geen model ooit écht verkocht in Nederland, maar ook via onze UK website kan ik geen software vinden; behalve de installer zelf. 

 

Ook als ik kijk naar onze tvs, die dezelfde soort 'controllers' achterop het scherm hebben, dan heb ik hier nog nooit iets over vernomen. Is de monitor direct op de muur aangesloten of via een verlengsnoer?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Nick999
Student
Opties

Bedankt voor je reactie.

De monitor zit rechtstreeks op het stopcontact. Ik heb hem als ik het goed herinner bij Mycom gekocht.

En ik heb het ook nooit eerder bij deze monitor meegemaakt. Maar gelukkig werkt de monitor verder wel gewoon.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik kan eigenlijk niet veel meegeven in dit geval. Waarschijnlijk is het iets in de hardware, maar wat? Geen idee.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes