Support

Open search

Mijn Xpress C480W loopt vast met "Bijzonder" papier.

OPGELOST
First Poster

Goedendag,

Voor de hobby van mijn vrouw hebben we een Samsung Xpress C480W aangeschaft, waarop we graag op Mat papier willen afdrukken. Ik heb hier speciaal laser papier voor aangeschaft welke binnen de 111 - 220 GR/M2 waarde valt.

In het afdruk venster pas ik de papier instellingen aan, welke ook in de systeem instellingen op de printer display te zien zijn. Met afdrukken wordt het papier (enkel vel in de lade 1) +/- 8 cm uit de lade getrokken, waarna  een stroef piepend geluid een spoor van 2 strepen (4 cm uit elkaar en 6.5 cm lang) in het papier trekt.

Oranje lampje en een vast loper...

Ik heb de W10 driver geupdate, de laatste firmware geplaatst, settings aangepast en getest en sta op het punt het apparaat uit her raam te gooien.....GGGRRRRRR.

Gebruik ik verkeerd papier? wat doe ik fout? misschien dat ik hier hulp kan vinden? Ik hoor dan ook graag van u.

Met vriendelijke groet,

Walter

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
BruceH Moderator
Moderator

@Walter_H,

Wij bieden geen support meer voor printers. Je kunt hiervoor contact opnemen met HP, zij hebben namelijk onze printerdivisie overgenomen. 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
1 ANTWOORD 1
BruceH Moderator
Moderator

@Walter_H,

Wij bieden geen support meer voor printers. Je kunt hiervoor contact opnemen met HP, zij hebben namelijk onze printerdivisie overgenomen. 

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."