Support

Open search

LC49HG90DMU moire

Highlighted
First Poster

Mijn nieuwe 49” heeft rechtsonder een soort moire effect. Andere kabel, en videokaart gebruikt.

blijft bestaan, onderdeel van service aan huis? Deze knoepert opsturen is knap onhandig. Of is het zelf op te lossen?

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Hoelang heb je hem al? Als die niet ouder is dan 2 weken zou ik ermee terug gaan naar de verkoper.. Anders reparatie..

Boven de 42" heb je reparatie aan huis.
https://www.samsung.com/nl/reparatie/tv-audio/aan-huis/
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
is later ontstaan, of viel me niet op. Maar zal Samsung eens bellen, wat to do.
Black Belt 

Goeiemiddag @Martinussam, heb je al met onze klantenservice gebeld of kan ik hier nog iets in betekenen? 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

heb vandaag dat voor het eerst geprobeerd, ivm drukte op het werk. Nu 2 x 10 min de wacht gestaan, en door een "engelse" dame opgehangen. Kennleijk ook druk, wat kan je betekenen? 

First Poster
heb vandaag dat voor het eerst geprobeerd, ivm drukte op het werk. Nu 2 x 10 min de wacht gestaan, en door een "engelse" dame opgehangen. Kennleijk ook druk, wat kan je betekenen?
BruceH Moderator
Moderator

We hebben als het goed is inmiddels contact via Twitter, laten we het gesprek daar voortzetten. 👍

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."