Support

Open search

Cashback laserprinter

Highlighted
OPGELOST
New Member

Beste,

in november hebben we een laserprinter aangekocht, waar een cashback van €20,00 voor te verkrijgen was.

Het product is via de website geregistreerd geweest, maar tot op heden hebben we dit bedrag nog niet ontvangen, ook geen enkele ontvangstbewijs.

Kan dit zo snel mogelijk nagezien worden, dit duurt nu toch al enige tijd!

Els
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Els,

Dat duurt inderdaad wel heel erg lang! Heb je een e-mail gekregen met het verdere verloop van je aanvraag? Binnen twee weken na ontvangst van de bevestigingsmail krijg je namelijk een e-mail met het verdere verloop, met daarin eventueel ook nog stappen die verder ondernomen moeten worden. Als je Hotmail gebruikt, komt de mail vaak in de spammap. Bij Gmail meestal in de Reclame map. Zie ook: https://eu.community.samsung.com/t5/Algemeen/Wat-zijn-promoties-hoe-doe-ik-mee-en-andere-vragen-over....

Als je geen mail terug kunt vinden raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice met je registratienummer, dan kan het een en ander worden uitgezocht.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Hoi Els,

Dat duurt inderdaad wel heel erg lang! Heb je een e-mail gekregen met het verdere verloop van je aanvraag? Binnen twee weken na ontvangst van de bevestigingsmail krijg je namelijk een e-mail met het verdere verloop, met daarin eventueel ook nog stappen die verder ondernomen moeten worden. Als je Hotmail gebruikt, komt de mail vaak in de spammap. Bij Gmail meestal in de Reclame map. Zie ook: https://eu.community.samsung.com/t5/Algemeen/Wat-zijn-promoties-hoe-doe-ik-mee-en-andere-vragen-over....

Als je geen mail terug kunt vinden raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice met je registratienummer, dan kan het een en ander worden uitgezocht.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Davey Moderator
Moderator

Hey Els,

Heb je wat gehad aan de uitleg van Kevin? Lijkt mij wel toch

Let me know.

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
Top Posters