Support

Open search

Camera Samsung WB850F

OPGELOST
First Poster

Alhoewel ik niet aan de modusdraaikop kom schiet hij toch vanzelf naar andere opties (GPS en Wifi bijv). Enig idee wat te doen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Troubleshooter

Hoi Jel11, klopt! Je kunt 'm hier vinden onder Downloads, het bestand heet Upgrade File Versie 210086. 

10 ANTWOORDEN 10
Troubleshooter

Hi Jel1, heb je de meest recente software, is 'ie up-to-date? Kun je de camera even resetten, hoe gaat het dan? 

Apprentice

Hier Jel 1 (nu Jel 11 ivm wachtwoord kwijt). Reset gedaan (batterij eruit toch?), maar graag je advies hoe ik aan de meest recente software kom. In de handleiding kan ik het niet vinden.

Troubleshooter

Hoi Jel11, klopt! Je kunt 'm hier vinden onder Downloads, het bestand heet Upgrade File Versie 210086. 

Apprentice

Bedankt! Hij doet het weer lekker.

First Poster

Goedemiddag, helaas heb ik deze klachten met mijn camera ook. Ik heb hem al gereset en de sdkaart geformatteerd en de upgrade erop gedownload.

Helaas kan ik op de camera niet zien bij instelling hoe ik de upgrade erop kan zetten.

Kan jij mij tips geven?

Black Belt 

Hee Chantal! De Upgrade Guide kan je onder dezelfde link vinden als die Nouzha opgaf. Onder het kopje "Downloads" en je zult waarschijnlijk op "zie meer" moeten drukken aangezien het redelijk onderaan staat. Kom je hier verder mee?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Black Belt 

Is het nog gelukt met de update, Chantal?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Ook ik heb te maken met een heen een weer springend beeld.

Ik heb de upgradefile wel gevonden (210086), maar hoe krijg ik die op mijn camera?

Als ik de camera met een usb-kabel aan de computer verbind weet ik niet wat ik moet doen.

Apprentice

Het upgradefile downloaden op je computer (rechter muisknop?).  Daaarna opvolgen wat er staat aangegeven.  Succes.

Top Posters