Support

Open search

hw-ms650 soundbar blijft niet aan

Explorer

hallo heren, ik heb sinds eind december een hw-ms650 soundbar (waar al een nieuwe print in zit en vier monteurs van servilux bij geweest zijn maar dat zit in een ander topic).
de werking is nu bijna goed momenteel.

het enige waar ik nu nog tegenaan loop is het volgende:

als ik s'morgens de radio/tuner aanzet over de soundbar gaat s'middags de soundbar uit (precies na 8 uur),

weet iemand of er misschien een soort van (overbelast) beveiliging in de soundbar zit?

grt. Frans

5 ANTWOORDEN 5
Nick Moderator
Moderator

Je hebt dan dus de gehele 8 uur de radio aan. Vanuit de tv of vanuit een tuner en gaan deze niet uit?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

nee Nick, s'morgens om 6.30 zet ik de radio/tuner aan met aux. over de soundbar.
s'middags om 14.30 gaat de soundbar vanzelf uit maar de radio blijft aan.
grt. Frans

Nick Moderator
Moderator

Wat voor radio/tuner is dit precies? Lun je het ook via een andere kabel/aansluiting testen, dus niet AUX?

---------
Signature-S10
Highlighted
Explorer

hallo Nick, misschien moet je eens met collega BruceH praten. volgens hem is het normaal dat de soundbar na 8 uur uitgaat.
"Er zit inderdaad een soort beveiliging op, een simpele, maar effectieve oplossing is om het geluid een tikje harder of zachter te zetten. Dan reset de 8 uur weer."
grt. Frans

Nick Moderator
Moderator

Ik zie het inderdaad! Toevallig hadden we beide een mail gestuurd om dit nog na te vragen. Fijn dat het dan 'opgelost' is, ook al is het misschien niet het antwoord dat je wilde. 

---------
Signature-S10
Top Posters