Support

Open search

Youtube app

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Sinds een paar dagen blijft youtube alleen op "laden" staan als ik een filmpje aanklik. 

Ik heb Youtube gereset maar werkt nog steeds. Model samsung 6 series

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hi @Hatice ,

Volgens mij had ik toch echt om de volledige Model Code gevraagd. UE55MU6640 is niet volledig 😉.

Ik heb 'm er zelf maar met moeite even bijgezocht. Volledig is ie UE55MU6640SXXN. Klopt dit? Zie sticker.

De bijbehorende huidige softwareversie 1262.0 is up-to date.

Zou je allereerst de app opnieuw willen installeren? Navigeer op de SmartHub naar APPS en klik erop.

Zoek/scroll naar Gedownloade app en vindt daar Youtube.

Klik erop en houdt de Entertoets ingedrukt totdat Opnw install. verschijnt en selecteer dit.

Bij geen succes de SmartHub resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Indien geen succes de tv resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Eventueel de tv een poosje spanningsloos laten staan.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help...
7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II

Goedemiddag @Hatice ,

Heb je voor mij iets meer informatie over de tv? Een 6 Serie kan van alles zijn.

Graag de volledige Model Code van de tv. Deze staat op de sticker achterop de tv.

Die code moet eindigen op XXN. Dan gaat het om een Benelux model.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Hoe heb je Youtube gereset 🤷‍♂️? Youtube start dus gewoon op.

Alleen bij het kiezen van een film geeft dit een probleem. Bij alle content van Youtube?

Heb je een voorbeeld van een gekozen film?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
Apprentice

Goedemiddag,

Model: UE55MU6640

huidige software is T-KTMDEUC-1262.0, BT-S

Heb bij de app youtube bij instellingen gereset, wildese yourube app verwijderen maar dat lulte me niet. 

Bij alle content van youtube heb ik dit probleem. 

Groetjes

Superuser II
Superuser II

Hi @Hatice ,

Volgens mij had ik toch echt om de volledige Model Code gevraagd. UE55MU6640 is niet volledig 😉.

Ik heb 'm er zelf maar met moeite even bijgezocht. Volledig is ie UE55MU6640SXXN. Klopt dit? Zie sticker.

De bijbehorende huidige softwareversie 1262.0 is up-to date.

Zou je allereerst de app opnieuw willen installeren? Navigeer op de SmartHub naar APPS en klik erop.

Zoek/scroll naar Gedownloade app en vindt daar Youtube.

Klik erop en houdt de Entertoets ingedrukt totdat Opnw install. verschijnt en selecteer dit.

Bij geen succes de SmartHub resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Indien geen succes de tv resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Eventueel de tv een poosje spanningsloos laten staan.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
Apprentice

Hoi, 

Het is gelukt! Super bedankt!

Superuser II
Superuser II

Hoi @Hatice ,

Geen dank natuurlijk! Bedankt voor je terugkoppeling en het markeren van je vraag als ✓Oplossing!

Welke optie heeft uiteindelijk geholpen? Ben benieuwd!

Fijn weekend nog!

Groet, Dick
Apprentice

Hoi Dick,

Je eerste oplossing, opnieuw installeren☺️

Groetjes

Superuser II
Superuser II

Hoi @Hatice ,

Mooi 👍! Thanks!

Groet, Dick
Top Posters