Support

Open search

Volume van R1 surround speakers lager dan de soundbar K650

Explorer

Lijkt me prima! Maar nu een oplossing vanuit Samsung graag.  Dit probleem ligt niet bij de consument maar is sofware matig. Ondeugdelijk produkt hebben we hier van Samsung. 

Apprentice

Ik heb de boxen nog staan.

Ik hoop stiekem op een oplossing vanuit samsung 

Black Belt 

Ik snap oprecht de frustratie die jullie hebben met het product, je had er een hoge verwachting van die tot nu toe niet wordt waargemaakt, daar wil ik graag verandering in brengen. Maar als retourneren naar de winkel geen optie is en je, om het even heel plat te zeggen, vast zit aan het product dan is het toch aan mij om suggesties te doen waardoor het mogelijk wel werkt. Er zijn nu eenmaal bepaalde netwerk instellingen die beter werken met deze speakers, bijvoorbeeld:

- het onderscheid maken tussen de 2,4 Ghz en 5,0 Ghz SSID's op je router door ze elk een naam te geven;

- of door het rustigste Wifi kanaal op te zoeken;

- het wijzigen van internet protocol IPv6 naar IPv4;

- het openen van poorten 445, 443 en 80;

- zorgen dat DHCP is ingeschakeld.

Zolang dit niet getest wordt (en mijn excuses als je dit allang hebt gedaan) kan ik sowieso niet bepalen waar het aan ligt dat er zo'n volume verschil zit tussen Soundbar en speakers.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Explorer

Neeee @JoeriS het is een SOFTWAREMATIGE Probleem. OMG wanneer komt dit nu eens goed over bij SAMSUNG. Geef het door, paas het door desnoods draadloos met rooksignalen. Nodeju!!!!!!! IMG-20180227-WA0016.jpgu!!!!! 

Explorer

Ik ben net als Caroline zo dom geweest om geweest om er een nieuwe router voor aan te schaffen 

om dit probleem op te lossen.

kreeg er gelijk een DFS probleem bij met de speakers.

weer een halve dag weg om uit te zoeken wat dat weer voor probleem was.

feit is dat zowel ik als andere gebruikers het systeem werkend krijg maar het volume niet hard genoeg kan krijgen op de R1 speakers.

Dat ligt niet aan het modem/router of slechte WiFi verbinding.

naar mijn idee zit er simpel een fout in de MultiRoom software waardoor het volume van de R1 speakers niet op een acceptabel niveau gezet kan worden.

we kunnen er een beugel aan maken zodat we ze tegen onze oren kunnen plakken pas dan zou het werken.

conclusie zorg voor een update dat het volume harder gezet kan worden op de R1 speakers.

Explorer

Hele nachten en dagen zitten emmeren. Weer resetten, weer opnieuw surround instellen, weer kabeltje erin en eruit. Het is omdat de boxen beste prijzig waren anders had ik ze ritueel verbrand.

JoeriS ik ga door totdat jullie een oplossing hebben voor de gedupeerden onder ons. Ik heb nu al op bekende sites zoals bol.com en coolbleu slechte recenties gegeven. Ik hoop dat iedereen die dit leest ook doet. Vervolg is  comsumentenbond en Kassa! 

SAMSUNG oplossen dit probleem lijkt me. Update of anders een anders een goed vervangend apparaat! 
Explorer

Wel grappig dat je op je pic WiFi Analyzer je geluid uit staat.

Past goed bij het onderwerp 😂😂😂

Apprentice

Precies André 15,

Ik kamp met hetzelfde probleem en wordt door Samsung al tijden van het kastje naar de muur gestuurd.

Samsung moet er gewoon voor zorgen dat er een update komt waardoor het volume van de R 1 speakers geregeld kan worden in plaats van het probleem af te wentelen op de consument. Hoe moeilijk kan het zijn ?.

Ik ben in staat om Radar in te gaan schakelen. Misschien zijn ze daar wel gevoelig voor.
Explorer

@Andre15schreef:

Wel grappig dat je op je pic WiFi Analyzer je geluid uit staat.

Past goed bij het onderwerp 😂😂😂

Apprentice

Ik doe zeker mee.

Samsung moet ons probleem nu eindelijk eens serieus memen en met een oplossing komen.

Top Posters