Create content like a pro! Doe ook mee met onze #withGalaxy challenges.
Wij, en derde partijen, gebruiken cookies voor analyse- en veiligheidsdoeleinden, het goed functioneren van de website en het afstemmen van de content en advertenties op deze website op uw persoonlijke voorkeuren. Gaat u verder op onze website? Dan geeft u ons toestemming om de cookies te plaatsen.
Zie voor meer informatie onze cookieverklaring.
Close
Hallo, ik heb mijn laatste maasjes gebruikt en ik kan het nergens in de webwinkel vinden. Waar kan ik deze kopen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie het inderdaad. Stuur mij even een privéberichtje met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serienummer en de aankoopdatum van de oortjes. Ik ga dan verder kijken wat ik voor je kan doen.
@DeathlyNL Hey, wat bedoel je precies met maasjes?
@Tim Ik bedoelde die vervangbare zwarte waxfiltertjes(?) die je bij aankoop van de oortjes erbij kreeg.
Ik heb wel een foto, hoe kan ik deze versturen? Ik bedoel inderdaad het filtertje die je kan vervangen in de earbud zelf wanneer deze (te) vies werd.
Ik heb hetzelfde probleem als deze poster.
@DeathlyNL Je kunt een foto uploaden in je bericht.
Ik zie het inderdaad. Stuur mij even een privéberichtje met jouw volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serienummer en de aankoopdatum van de oortjes. Ik ga dan verder kijken wat ik voor je kan doen.
Gebruiker | Aantal likes |
---|---|
3 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |