Support

Open search

Update 4 kanaals stereo!!! Ervaring HW-N950 Soundbar Instellingen

Highlighted
Explorer

Hoi. Heb zojuist review geplaatst (marcel67) en wat verbeterpunten opgenoemd 

Vroeg me af of  jullie ermee aan het werk gaan:

1) vier kanaals stereo zodat achterspeakers bij audio ook benut worden. Ik heb al geprobeerd met de instellingen "surround, achterspeakers voluit en bar zo laag mogelijk "

2) vertraging van geluid mogelijk maken bij synchroniseren

3) De app/bar onthoud de settings niet bij verschillende input; Hij onthoud simpelweg de laatst gekozen instelling ongeacht de bron (spotify muziek, Netflix, Ziggo box). Het is toch vrij logisch dat dit wenselijk is. (Zelfs mijn 15 jaar oude jvc set kon dit)

Groet Marcel

26 ANTWOORDEN 26
Explorer

Daarnaast loop ik tegen de multi room app aan. Kan ik deze toekomstig gebruiken op de Hw-n950? En zoja hoe dan?

Black Belt 

Beste Marcel, bedankt voor de review! Ik heb 'm ook op de productpagina gevonden en zal zorgen dat de juiste mensen dit te zien krijgen. Zelf kan ik alleen je laatste vraag beantwoorden betreffende de Multiroom app. Voor zover ik weet wordt de Multiroom app niet verder ontwikkeld voor onze nieuwste apparaten, maar concentreert men zich op de Smartthings app om die alle functies te geven die je bij Multiroom hebt. Daarnaast zou je je smartphone ook nog via Bluetooth kunnen verbinden om alsnog alles af te kunnen spelen wat er op je telefoon staat. 

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Apprentice

hallo ik ben sinds een week ook de troste eigenaar van deze prachtige soundbar echt een heel goed geluid!

het enigste wat me opvalt is dat de linker achter surround speaker harder klinkt bij surround efftecten dan de rechts achter surround speaker terwijl ze op hetzelfde level staan.. dus je krijg een heel vermoeiend surround effect als je begrijpt wat ik bedoel.. 

gr vincent

Black Belt 

Goeienavond Vincent, supertof om te horen dat je zo blij bent met je soundbar, nu nog zorgen dat alle speakers meedoen heb je toevallig al eens een reset geprobeerd en/of de speakers opnieuw verbonden?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Apprentice

hallo!

ja ik heb een reset gedaan en alles opnieuw gelinkt.. ze doen allemaal wel mee de speakers alleen de rechtsachter is zachter met surround effect dus het lijkt net allemaal van linksachter te komen zegmaar.. best irritant maar kan ook zijn dat mijn rechteroor slechter is als me linker haha

Black Belt 

Haha, laten we daar nog even niet vanuit gaan want ik kan geen oren troubleshooten, had ik toch een andere opleiding moeten volgen  wat ik me nog afvroeg, heb je toevallig een modem in de buurt staan die Wifi op 5,0 Ghz uitzendt? Zo ja, dit kan voor interferentie zorgen. Maakt het in dat geval verschil om het modem verder weg, of op 2,4 Ghz te zetten?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Apprentice

mijn modem zend 5ghz en 2.4 uit.. er zou juist geen interfenties moeten optreden wanneer de 5ghz word uitgezonden.. die bevat veel meer kanalen dan de 2,4 dus deze optie heeft geen zin

gr  vincent

Black Belt 

Ik snap je beredenering, toch staat dit ook in de handleiding als tip:

soundbar.PNG

Vandaar dat ik dit toch wilde checken. Het maakt sowieso niet uit waar je de speaker neerzet wat betreft hoe hard hij klinkt?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Apprentice

nee klopt idd 

Top Posters