Support

Open search

Samsung R6 speaker laadt niet op

First Poster

Ik heb gisteren een Samsung R6 speaker op marktplaatst gekocht, deze zat nog niet in de doos.

De doos bleek bij ontvangst inderdaad nog geseald te zijn en ook bij het uitpakken van het product is deze duidelijk nog niet eerder uit de doos geweest. Nu wilde ik hem natuurlijk direct uitproberen, dus heb ik hem aangesloten op het netstroom en ingeschakeld. Alles werkt tot hier toe prima. Nu blijft er echter telkens een rood ledje knipperen, namelijk die van de batterij. Volgens de handleiding betekent dit dat de accu niet wordt opgeladen. Als ik de speaker van het netstroom afhaal, dan doet hij inderdaad niets meer, dus de accu lijkt stuk. Is hier iets aan te doen of heb ik een defect product ontvangen? Alvast bedankt!

3 ANTWOORDEN 3
Highlighted
Nick Moderator
Moderator

Hi! Dat klinkt inderdaad als een defecte speaker .. Had je 'm direct in de muur aangesloten of via een verlengsnoer?

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Hoi Nick,

Rechtstreeks in de muur inderdaad.

Nu is het vervelende dat ik geen aankoopbon heb, is er een mogelijkheid toch aanspraak te maken op garantie?

Nick Moderator
Moderator

Nee, want wij kunnen nooit controleren of deze 2 jaar oud is op deze manier. Geen aankoopbon, geen één bewijs van aankoop. Misschien contact leggen met de verkoper? 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters