Support

Open search

Samsung QE55Q8FNA 2018 QLED TV bleuthoot verbinding hapert met JBL TUNE 500BT koptelefoon

Highlighted
First Poster

Hoi,

Het geluid van de JBL TUNE 500BT koptelefoon hapert als ik deze aansluit via bleuthoot op mijn Samsung QE55Q8FNA 2018 QLED TV

Het maakt daarbij niet uit of ik vlak bij of wat verder van de TV zit. De JBL kopptelefoon is nieuw en volledig opgeladen.

Wie heeft hier een oplossing voor mij?

Al vast dank, Ronald

6 ANTWOORDEN 6
Nick Moderator
Moderator

Hi, dat is natuurlijk niet fijn. Werkt de koptelefoon verder wel top met andere Bluetooth apparaten?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ja, de koptelefoon werk prima met andere apparaten.

Nick Moderator
Moderator

Enige wat ik nog kan verzinnen is het Bluetooth apparaat verwijderen en opnieuw koppelen, verder nog even de software checken en indien mogelijk updaten en anders nog even een andere koptelefoon testen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Jammer dat ik de oplossing niet kan vinden. Ik heb precies hetzelfde (zelfde koptelefoon) met mijn UE49KU6450S.

De koptelefoon werkt met alle andere apparaten (iphones, ipad, lg tv en laptop) probleemloos. 

Het maakt inderdaad niet uit of je vlak bij de TV gaat staan of een eind weg. Het is wel dat effect, dat je te ver bij de bluetooth module weg loopt terwijl je luistert. Maar zelfs heeeeeel dicht bij de tv hetzelfde resultaat. 

ga ook nog even proberen om opnieuw aan te melden. 

Apprentice
PS mijn andere JBL mini’s werken prima
Community Manager

Als andere apparaten wel goed werken, dan lijkt het mij aan de koptelefoon te liggen.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters