Support

Open search

HW-Q90R aan SmartThings app koppelen

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Beste lezers,

ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van de HW-Q90R. Nu wil graag het maximale uit dit apparaat halen. Alleen kan ik hem niet toevoegen aan de SmartThings app. Krijg steeds fout meldingen. Alhoewel de app hem wel ziet, maar tijdens het koppelen krijg ik steeds een fout melding. Alles al geprobeerd, reset, router reset, opnieuw opstarten.

4A6F59EA-2E5F-4FF9-BE97-41B461983331.png

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice
OPGELOST!

Contact gehad met Samsung via Remote afspraak, HDMI poorten van de tv reset gehad, tv hard reset gehad en alles opnieuw aangesloten en verbonden. En alles werkte ineens. Wat uiteindelijk de boosdoener was, I don’t know! Maar het werkt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Community Manager

Hi @NickJack,

Zijn zowel het toestel als de TV op hetzelfde Wi-Fi netwerk aangesloten? Als hij zowel 2.4 als 5GHz uitzend, raad ik je aan om het met 2.4 GHz te proberen.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Hoi Bruce,

beide apparaten zijn aangesloten op het zelfde systeem, tv via kabel en soundbar moet via WiFi. Ik heb een Linksys Velop Mesh systeem, even kijken of dat mogelijk is. Van zichzelf zend hij beide signalen uit inderdaad.

Maar het blijft vreemd dat de app hem wel ziet maar niet kan toevoegen. 🤦🏼‍♂️

Apprentice
OPGELOST!

Contact gehad met Samsung via Remote afspraak, HDMI poorten van de tv reset gehad, tv hard reset gehad en alles opnieuw aangesloten en verbonden. En alles werkte ineens. Wat uiteindelijk de boosdoener was, I don’t know! Maar het werkt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Community Manager

Hi @NickJack,

Fijn dat het is opgelost! Nog veel plezier met de soundbar. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters