Support

Open search

HW-N950 volume op 99 na Bluetooth gebruik

Apprentice

Ik heb enkele maanden een HW-N950.

Ik ben er erg blij mee, maar ik heb wel 1 probleem.

Ik heb geregeld dat als ik mijn Iphone heb gebruikt om Spotify via Bluetooth naar de soundbar te streamen en ik vervolgens stop en mijn LG C8 Oled tv aanzet (bekabelt met HDMI op ARC)  dat mijn volume op de sounbar ineens op 99 staat.

Ik heb tussentijd niet aan een volume knop gezeten (iphone of soundbar) en tv volume zonder soundbar staat op 0.

Je wil niet weten wat voor herrie dat is en ik ben bang dat ik de speakers ermee kapot maak.

Ik durf nu bijna niet meer mijn Spotify te gebruiken, maar dit mag niet de bedoeling zijn toch?

PS:

Vandaag toevallig ook gebeurt toen ik Spotify aan het streamen was en de Spotify app op pauze zetten. TV niet aangedaan, maar toch ging de soundbar ineens naar volume 99???

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Op hoeveel staat het volume op je telefoon op het moment dat je de TV aanzet?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Iphone ongeveer op de helft, dan staat er op de soundbar 15. 

Alleen gisteren had ik ook al last van dit problem zonder de tv aan te zetten. Ik had Spotify gebruikt en ik druk op pauze en ik merkte op dat hij al direct op 99 stond, want gelukkig hoorde ik een toon van mijn iphone dat ik het opmerkte, anders had ik weer hard geluid gehad. Erg vervelend probleem. 

Apprentice

Ik ben er achter wanneer het gebeurd. Iphone spelend met Spotify gaat gewoon goed. Zodra ik de Spotify app naar de achtergrond weg druk met de home knop en de app vervolgens op pauze zet (spotify menu vanaf bovengesleept) en de iphone hierna afsluit met de power knop dan schiet de volume direct naar 99 op de soundbar. Kan Samsung hier wat tegen doen?

Nick Moderator
Moderator

Ik ben bang dat hierin niet veel te doen is. Je kunt het testen door de soundbar te resetten, dit kun je vinden in de handleiding. Als dit niet werkt dan zit er een issue in de verbinding met Iphone en de soundbar i.c.m. Spotify.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Hier precies hetzelfde probleem! Samsung moet echt goed naar dit probleem kijken. Het probleem heb ik nooit met geen een andere speaker ervaren! Al meerdere keren aangegeven via Facebook messenger, maar helaas.. Daarnaast vind ik de instellingen icm geluidskwaliteit echt een punt van aandacht voor zn dure soundbar!

First Poster

Hier hetzelfde probleem. Wanneer ik spotify connect gebruik en volume knop van de telefoon bedien (omlaag zet) schiet volume naar 50. Om hier een beeld bij te schetsen, bij normaal gebruik met behoorlijk volume staat hij op 15 tot 20. Buiten dat je er behoorlijk van schrikt is het ook erg slecht voor je gehoor...

Top Posters