Support

Open search

EE-P5000 i.c.m. Note8

The Suggester
The Suggester

Hallo,

Met de komst van Android Pie is het mogelijk geworden om met de Note8 gebruik te maken van de DeX Cable, alleen hoe zit het met de EE-P5000, de adapter met meerdere poorten? 

Op de Nederlandstalige site van Samsung kan ik helaas geen informatie vinden over de EE-P5000.

Alvast bedankt.

Groet

7 ANTWOORDEN 7
Superuser I
Superuser I

Heb je een product linkje?  

The Suggester
The Suggester

Op deze pagina kwam ik een afbeelding en een korte beschrijving tegen van de EP-5000: https://www.samsung.com/nl/apps/samsung-dex/

Modelnummers van accessoires kunnen per land/regio verschillen, weet men te vermelden. 

BruceH Moderator
Moderator

Ik ben bang dat dit model niet in de Benelux beschikbaar is. Wat is precies je vraag?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Superuser II
Superuser II
Ik heb hier een cheap ass kabeltje geprobeerd en die werkte al op de S10+.. Dus ik neem aan dat de originele kabel van Samsung sowieso werkt op jou Note8! Anders stuur je de kabel terug naar de winkel..

https://www.amazon.de/Samsung-EE-P5000BBEGWW-Multiport-Adapter-Schwarz/dp/B0746R4YB3
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
The Suggester
The Suggester
Mijn vraag is of de EE-P5000 met de Note8 net zo functioneert als met de Note 9. Zijn er enige beperkingen bij het gebruik i.c.m. een Note8?
The Suggester
The Suggester

Bedankt voor je reactie, Rohit.

Ik moet zeggen dat ik niet zo een fan ben van aannames! Zeker als het om twee producten van Samsung zelf gaat, zou je wel duidelijkheid verwachten.

Zeker met een S10+ zou ik wegblijven van goedkope kabels van derden, maar goed, ieder zijn ding! 

Superuser II
Superuser II
Goedkope kabels maken niks uit, opladers etc. daar moet je wel mee uitkijken.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters