Support

Open search

Bandje gear fit 2 afgescheurd

First Poster

Dag Tim,

Door de goede service van Cool Blue is de Gear  kostenloos gerepareerd.

Evengoed dank voor je moeite!

Loki

Tim Moderator
Moderator

@Loki1973 Da's fijn nieuws Geniet nog van je Gear!

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Hoi,

Vanmorgen toen ik wakker werd lag het bandje van mijn Gear fit 2 pro los in bed. Ik heb nig wat onderdelen gevonden. 

Nu zag ik dat het ijzeren deeltje is losgekomen uit de polsband zelf. Het lijkt erop dat de band zelf daar gescheurd is. Ik heb het de gear nog geen jaar. Wat kan ik doen?

Pathfinder

@Gideon1 heb je voor mij een foto ter illustratie? Ik denk namelijk dat een nieuw bandje niet volstaat en dat je de Gear zal moeten laten repareren. 

---------
Signature-S10
Highlighted
First Poster

Hoi! 

Hoop dat foto zo goed is!

Gr Gideon

15505230336411210038133344985811.jpgAlle onderdelen

15505230999637683530914222793119.jpgOnder de gaatjes zie je kleine scheurtjes

Tim Moderator
Moderator

Hey Gideon, een nieuw bandje zal dit inderdaad niet verhelpen en hier zal dus echt een monteur naar moeten kijken. Je kunt de Gear aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice

---------
Signature-Note10
First Poster

Hallo @Tim

First Poster

Hallo @Tim,

Bij mij is precies hetzelfde gebeurt met het bandje van mijn Samsung Gear Fit 2.

Anderhalve week geleden heb ik mijn gegevens en een foto naar je collega BruceH gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.

Kan jij mij aan een nieuw bandje helpen? Het gaat om maat S.

Groet, Cheryl

Tim Moderator
Moderator

@Cheryl89 Je mag mij een privéberichtje sturen met een foto van de schade, zodat ik het verder kan laten beoordelen. 

---------
Signature-Note10
First Poster

Dag Tim 

Ik heb het bandje van mijn gear fit 2 pro  nu een klein half jaar. En toen ik me watch oo de lader wauw doen viel het bandje eraf. Het bandje is gescheurd. Mijn vraag is valt dit nog onder de garantie of moet ik hem zelf aanschaffen, zoja waar kan ik een officieel bandje van Samsung krijgen. 15545111871262523606489419546394.jpg

Top Posters